بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

چگونه شلوار جین را انتخاب کنیم؟

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

راهنمای شلوار جین را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید از بین هزاران مدل، آنچه را که به دنبالش هستید بیابید.

هنگام خرید شلوار جین متناسب با هر سبکی، اغلب در یافتن چیزی که به دنبال آن هستیم با مشکل مواجه می شویم. یافتن آنچه می خواهیم در میان هزاران مدل می تواند واقعا گیج کننده باشد. برای رفع این همه سردرگمی تصمیم گرفتیم یک راهنمای شلوار جین برای شما آماده کنیم. مخروطی به چه معناست؟ لاغری فیت به چه معناست؟ شلوار جین رودئو به چه معناست؟ شلوار مخروطی به چه معناست؟ اگر آماده یادگیری تمام مدل ها و اصطلاحات در مورد نام الگوی شلوار، انواع شلوار جین و انواع شلوار هستیم، بدون اتلاف وقت به سراغ جزئیات می رویم.

قبل از انتخاب بین انواع مدل های شلوار جین میتوانید با سبک لباس های زنانه و ترند های استایل 2022 آشنا شوید.

مدل های اصلی شلوار جین

قبل از اینکه بخواهیم بیشتر در مورد انواع شلوار صحبت کنیم، می خواهیم کمی در مورد مدل های اصلی شلوار جین صحبت کنیم. هنگام انتخاب یک شلوار جین جدید و شیک برای خود باید بدانید که 5 نوع الگوی مختلف در همه برندها در بازار وجود دارد. ما می‌توانیم این مدل‌ها را به‌عنوان تناسب لاغری، تناسب باریک، تناسب منظم/صاف/استاندارد، تناسب آرام و تناسب شل فهرست کنیم. ما جزئیات زیر را برای شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید مناسب ترین مدل را برای تیپ اندام خود انتخاب کنید. به شما یادآوری می کنیم که محبوب ترین و محبوب ترین مدل شلوار جین امروزی، تناسب معمولی/راست و تناسب باریک است.

انواع ساق جین

پس از تصمیم گیری در مورد مناسب ترین مدل شلوار برای خود، باید نوع گشاد آن را انتخاب کنید. می‌توانیم 5 نوع مختلف پا را که از نظر عرض ساق پا به سبک‌های مختلف جذاب هستند، فهرست کنیم:

  برش  مستقیم

 برش بوت (معروف به شلوار تیوپی/ شلوار بوت؛ نوع شلواری را می پوشاند که کمی تا زیر زانو پایین می آید)

 نیمه مخروطی/ کمی مخروطی (شامل انواع پا که کمی زیر زانو مخروطی می شوند)

 دمپایی زنگوله ای (شلوار اکلیلی؛ پوشاندن انواع شلوارهایی که در بالا بسیار باریک هستند و از زانو تا مچ پا به صورت بسیار پهن پایین می آیند)

 مخروطی  (نشان دهنده نوع ساق پا است که زیر زانو باریک می شود)

انواع قد کمر

پس از انتخاب پهنای پا، در نهایت باید در مورد ارتفاع کمر تصمیم بگیرید. در اینجا می توانیم 4 نوع مختلف را با توجه به قد کمر فهرست کنیم. امروزه بیشتر قدهای بلند و کم قد برای کمر ترجیح داده می شود.

 بلند  شدن (به شکل کمر بلند؛ که در دهه 80 به عنوان محبوب ترین قد کمر شناخته می شود)

 قد بلند  (کمر متوسط؛ مدلی که در توضیحات برچسب ها به صورت بلند/متوسط نشان داده شده است)

 کم قد  (کمر کم؛ این نوع شلوارها کمر بسیار کم دارند)

انواع شلوار جین

انواع شلوار جین

در بالا، ما در مورد مدل های شلوار جین صحبت کردیم که برای سلیقه های مختلف جذاب است. بیایید انواع شلوار را از نزدیک بررسی کنیم و جزئیات را با هم بررسی کنیم تا بتوانید مدل شلوار رویاهای خود را راحتتر پیدا کنید.

شلوار جین چسبان

شلوار جین اسکینی یک سبک برش جین است که خانم ها در سال های اخیر اغلب آن را در ترکیب لباس های روزمره خود ترجیح می دهند. این کلمه به ترکی به عنوان "شلوار جین تنگ" ترجمه شده است. ویژگی پارچه استفاده شده در شلوار جین تنگ این است که پارچه جین کاملا سفت نیست.

شلوار جین معمولی

شلوارهای معمولی نیز از انواع شلوارهای بسیار محبوب هستند. اولین چیزی که در مورد انواع شلوار جین Regular Fit خواهیم گفت راحت بودن آنهاست. نوعی شلوار که امکان استفاده راحت و جابجایی آسان را فراهم می کند. این مدل ها به صورت برش معمولی از دور کمر تا ساق پا تعریف می شوند. این نوع شلوارها برای نسل جوان و متوسط به راحتی قابل استفاده است.

شلوار جین باریک

شلوارهای باریک یا باریک به تناسب تنگ معروف هستند. با اینکه باریک هستند اما به اندازه شلوارهای تنگ بدن را در آغوش نمی گیرند. امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین الگوهای خانواده جین شناخته می شود.

جین مام استایل

انواع شلوار جین مام استایل

شلوار جین مام استایل؛ یعنی شلوار مادر. این شلوار که دارای کمر بلند و ساق گشاد است، در بین محبوب ترین شلوارها در 2 سال اخیر توجه ها را به خود جلب کرده است. شلوار جین مامان می تواند یک ایده ترکیبی عالی با کفش های کتانی باشد.

شلوار جین سیگاری

به شلوارهایی که طرح باریک و ظریفی دارند و به مچ پا ختم می‌شوند و مچ را باز می‌گذارند شلوار سیگاری می‌گویند. به شلوار سیگاری شلوار جین تنگ نیز می گویند. این شلوار را می‌توانیم به یاد بیاوریم که اولین بار توسط مرلین مونرو در دهه 1950 و با آدری هپبورن در دهه 1960 پوشیده شد.

شلوار جین تخریب شده

این مدل شلوار که به شلوار جین پاره نیز معروف است، شبیه ظاهری کهنه، کهنه و پاره است. باید بگوییم که این یک مدل شلوار جین بسیار پرطرفدار است، زیرا معمولاً در زندگی روزمره مورد علاقه مردان و زنان است.

شلوار جین گشاد

آنها به عنوان الگوی گسترده شناخته می شوند. شلوارهای گشاد که کاملاً گشاد هستند، راحتی کامل را ارائه می دهند، اما به دلیل گشاد بودن زیاد ترجیح داده نمی شوند.

جین پالازو

شلوارهای Palazzo که عموماً به عنوان شلوارهای گشاد و گشاد توصیف می شوند، از محبوب ترین مدل های تابستانی هستند. بله، ما در مورد شلوار جین گشاد صحبت می کنیم که همه می شناسند. این مدل که با نام palazzo نیز شناخته می شود، از گذشته تا به امروز یک مدل بسیار ترجیح داده شده است. این شلوار جین که پاهایش هر روز گشادتر می شود، برشی دارد که روی کفش را می پوشاند.

شلوار جین Booty Fit

مدلی که به طور کامل ناحیه کمر و باسن را می پوشاند. این برش فرمی دارد که خطوط را آشکار می کند. این مدل شلوار جین که به طور کامل ناحیه کمر و باسن را می پوشاند نیز بسیار ارجحیت دارد.

جین پاچه بلند

شلوار بگ

این شلوار جین که به آن بوت-لگ نیز می گویند، یادآور شلوار اسپانیایی است، اما ساق بلندی آنچنانی ندارد. عرض آن همانطور که از نامش پیداست به اندازه لبه چکمه است.

شلوار جین برش خورده

طول این شلوار جین که شبیه پاهای بریده شده است، معمولا بالای مچ پا تکمیل می شود. این برش پا را در هر مدلی به راحتی می توانید پیدا کنید. علاوه بر این، طول ساق برای ترکیب با انواع کفش مناسب است.

شلوار جین بلند

شلوار جین کمر بلند، یکی از محبوب ترین مدل های دهه 80، اخیراً در هر کمد لباسی قرار گرفته است. به لطف کمر بلندی که دارد، پاهای شما را کاملا بلند نشان می دهد، در حالی که با اثر ریکاوری، ظاهری خنک را نیز به ارمغان می آورد.

شلوار جین کوتاه

شلوار جین کوتاه

اگرچه شلوار جین کمر کوتاه، یکی از محبوب ترین مدل های آن زمان، ظاهر زیبایی ندارد، اما با انتخاب مدلی که مناسب قد ساق پایتان است، می توانید ایده ترکیبی بسیار جالبی داشته باشید.

هنگام خرید شلوار جین باید به چند ترفند توجه کنید. اول از همه، اندازه جین باید برای شما مناسب باشد. اگر جین سایز بزرگ است، سایز کوچک است. اگر سایز کوچکی داشته باشد کشیده می شود. یک سایز کوچکتر شدن با ایده "گشاد شدن" می تواند شما را ناامید کند. ژان؛ حتی اگر باریکتر از اندازه باشد، پارچه با گذشت زمان شروع به باز شدن می کند. این کار زمان پوشیدن شلوار جین شما را کوتاه می کند. به همین دلیل، انتخاب سایز مناسب شلوار جین بسیار مهم است. افرادی که در ناحیه شکم احساس ناراحتی می کنند، به طور کلی باید شلوار جین کمربلند را انتخاب کنند، زیرا شلوار جین کمر بلند دارای ویژگی برگشتی است.

شلوار جین تنگ به عنوان انتخاب اشتباه شلوار برای افرادی با پاهای ضخیم تبلیغ می شود. برعکس، شلوار جین تنگ باعث می شود پاها بسیار لاغرتر به نظر برسند. افرادی که طول پاهایشان کوتاهتر از تیپ بدنی آنهاست. باید شلوار جین بوت با طول ساق کمی بلندتر را به جای مدل هایی که روی مچ تکمیل شده اند ترجیح دهند. بنابراین، آنها می توانند طول پاهای خود را بلندتر و لاغرتر نشان دهند. اکنون افراد با هر نوع بدنی شلوار جین باریک را ترجیح می دهند. اما برای ظاهری مناسب تر، شلوار جین تیره ممکن است ترجیح داده شود. خانم هایی که خواهان ظاهری متفاوت هستند، می توانند با ست کردن شلوار جین پسر با کفش پاشنه دار، استایل جذابی پیدا کنند. دوستداران ظاهر کلاسیک می توانند به جین های کوتاه بوت فرصت بدهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی