بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین کیف های چرم مردانه 2022

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۲ ب.ظ

ما کیف هایی را گردآوری کرده ایم که کاملاً مکمل استایل هر مرد شیک پوشی است.

یکی از ده ها سوال سبکی که وقتی وارد زندگی تجاری می شوید مطرح می شود لوازم جانبی است که مکمل یکدیگر هستند. اگر لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید، می توانید یک کت و شلوار کلاسیک یا حتی یک سبک تجاری غیر رسمی را برجسته کنید. کیف‌ها قطعاً یکی از کلیدهای سبک کسب‌وکار هستند که عالی و کامل به نظر می‌رسند.

کیف مردانه شیک

مهم نیست دفتر شما کجاست، اگر به سبک خود اهمیت می دهید، ایده خوبی است که روی یکی از کیف هایی سرمایه گذاری کنید که استایل شما را به سطوح بالاتری برساند. اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، می توانید به مدل های مشکی یا قهوه ای که از چرم واقعی طراحی شده اند نگاه کنید. اما اگر سبک ماکسیمالیستی تری دارید یا می خواهید از مدل های مختلف استفاده کنید، می توانید به رنگ هایی مانند آبی آسمانی و خاکی فرصت بدهید. اگرچه استفاده از مدل‌های باری چند جیبی راحت است، اما انتخاب مدل‌هایی با خطوط مستقیم به‌جای آن‌ها در سبک کاری خود مفید است، زیرا ظاهری کهنه‌تر ایجاد می‌کنند.

در این راهنما، می توانید محبوب ترین مدل های کیف این فصل را بیابید که به شما امکان می دهد تصویر مردان دیوانه - دان دریپر یا گرگ وال استریت - جردن بلفورت را ایجاد کنید.

1984 محصولات چرمی، کیسه چرم دباغی شده گیاهی

چرم دباغی گیاهی با کیفیت بالا، لوازم جانبی فلزی عتیقه و بند شانه ای قابل تنظیم ترکیب شده اند تا ظاهری منحصر به فرد و شیک به این کیف ببخشند. کیف دارای دو محفظه بزرگ و دارای یک سازمان دهنده است.

کیف چرم مردانه دسا فارست

انواع کیف های چرم مردانه
 

این کیف که به طور کامل از چرم ساخته شده است، با رنگ، مدل و جزئیات آن را تحت تاثیر قرار می دهد. جزئیات بافتنی به کار رفته در بین چرم قهوه ای ساده یکی از عواملی است که طراحی کیف را بی نقص می کند.

ترگان

کیف مردانه چرم مشکی ترگان

این کیف که با محفظه های متعدد برای سهولت در سازماندهی اسناد طراحی شده است و درب آن می تواند 180 درجه تا شود، یک مدل ایده آل برای مردانی است که نمی توانند از حالت کلاسیک خود دست بکشند. همچنین به لطف پوست درخشندگی متوسط خود، متمایز می شود.

کیف بی انتها Vega

Timeless که با رویکرد «جان بخشیدن به محصولات قابل بازیافت» تولید می‌کند، آشتی و همکاری بین طبیعی و موادی را که قرن‌ها طول می‌کشد تا در طبیعت حل شوند، فراهم می‌کند و به آنها عملکرد زیبایی می‌بخشد. این کیف با استفاده از تکنیک ترکیبی بر روی مقوای راه راه در PVC ساخته شده است. مهمترین ویژگی تولید ویژه است که فقط یک تولید می کند!

کیف دیور الیت

این کیف، طراحی شده با درب مواج شکل که اشاره ای به مدل جدید کیف زینی مورد علاقه دیور دارد، حالت نمادین خود را کاملاً نشان می دهد. ظرافت خود را مطابق با دنیای تجارت با سگک برنجی خود که با چرم بافت گوساله تهیه شده است کامل می کند.

کیف اداری اپیدوت

کیف اداری مشکی با طراحی مینیمالیستی. دارای محفظه های مخصوص برای کاغذ A4، لپ تاپ، تبلت، خودکار، کتاب و وسایل کوچک. این کیف که از پارچه کنفی است به راحتی قابل شستشو است. همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد اشعه ماوراء بنفش است.

لویی ویتون پورت اسناد 

کیف چرم لوییز ویتن

 

اگر می خواهید استایل خود را با یک کیف نمادین کامل کنید، می توانید به مدل مونوگرام طرح دار لویی ویتون نگاه کنید. این کیف که از مواد بوم ساخته شده است، به روندهای جدید و همچنین حالت کلاسیک آن چشمک می زند. این کیف در مدل خاکستری چهارخانه و مشکی ساده نیز موجود است.

کیف متوسط Fendi Peekaboo IseeU

این کیف که با طراحی نمادین قفل کیف Fendi متمایز است، قطعاً یک قطعه ارزش سرمایه گذاری است. این کیف که با استفاده از رنگ نارنجی در چرم خاکستری می‌تواند سرگرمی را به کلاسیک اضافه کند، از چرم نرم Cuoio Romano طراحی شده است که در هنگام لمس حسی عالی به شما می‌دهد. بهترین قسمت کیف پیکابو طراحی متمایز آن است که در کیف های دیگر یافت نمی شود.

جعبه تبلت آچار ابزار

کیف ابزار که با رنگ قهوه ای مایل به زرد طراحی بسیار شیکی دارد. دارای جیب های مختلف مانند جیب گوشی، تبلت، پاسپورت، گوشی و کابل، جای کارت، عینک آفتابی، خودکار. این محصول که در داخل و خارج 100% چرم است، ظاهری شیک به استایل شما می بخشد.

Montblanc

اگر دوست دارید با رنگ ها به سبک خود بازی کنید، به کیف چرمی آبی فرصت بدهید. این کیف که به طور کامل از چرم ساخته شده است، حالتی مطبوع را به استایل اضافه می کند که خطوط مستقیم آن با مزیت خود ترکیب می شوند.

کیف آرم هنری

کیف دستی چرم مردانه

بارزترین ویژگی کیف طراحی شده با بوم سایز متوسط آن است. این کیف با خطوط بسیار کم طراحی شده است و دارای یک جیب بیرونی زیپ دار و همچنین جیب های داخلی کوچکی است که استفاده از آن را آسان می کند. اندازه جایگزین خوبی برای نگه داشتن کیف در مچ دست به جای دسته وجود دارد.

کیف زارا براون

این مدل کیف زارا می تواند انتخاب خوبی برای مردانی باشد که دوست دارند ظاهری راحت داشته باشند بدون اینکه از کلاسیک در استایل خود دور شوند. این کیف که از چرم مصنوعی با بافت نرم تولید شده است، با سگک های فرسوده به کار رفته روی آن نیز هماهنگی بسیار خوبی دارد.   

کیف مشکی گوچی GG

گوچی در این فصل تقریباً در تمام مدل‌های کیف به سمت نگرش بدون جنسیت و چند الگوی حرکت می‌کند، گوچی همچنان خط نمادین خود را در کیف خود حمل می‌کند. طراحی شده با طرح GG مشکی – خاکستری گوچی و کمربند بافته شده قرمز – مشکی، از بوم به عنوان متریال استفاده شده است. سیاست حداقل حذف زباله، که گوچی نیز به آن اهمیت می دهد، در جزئیات استفاده شده در کیسه اتخاذ شده است.

به استایل خود اهمیت دهید

کیف تبلت

اگرچه کیف ها اساساً یکسان به نظر می رسند، اما در واقع می توان مدل های مختلفی را برای هر سبکی پیدا کرد. اگر استایل کژوال تری دارید، می توانید مدل های کیف با خطوط گرد و جزئیات فلزی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید کلاسیک و شیک بپوشید، مدل های مشکی با جزئیات سخت به خصوص مدل های باریک و مشکی ممکن است مفیدتر باشند.

به آنچه در کیف خود حمل می کنید توجه کنید

تقریباً همه کیف‌ها اکنون با محفظه‌هایی برای حمل رایانه‌های لپ‌تاپ یا تبلت طراحی شده‌اند. قبل از خرید کیف خود، بررسی کنید که آیا با کامپیوتری که با خود حمل می کنید سازگار است یا خیر.

یویا ناکامورا

مواد به کار رفته در کیف ها هم برای استایل و هم از نظر طول عمر بسیار مهم است. کیفیت چرم، بوم یا مواد وینیل استفاده شده قطعاً بر طول عمر تأثیر می گذارد. چرم نرم هوای اسپرت تری را به کیف اضافه می کند، در حالی که چرم شکل همیشه شیک تر به نظر می رسد.

از مراقبت خود غافل نشوید

به خصوص کیف های چرمی باید در کیسه هایی نگهداری شوند که در صورت عدم استفاده از گرد و غبار جلوگیری کنند. برای اطمینان از عمر طولانی‌تر کیف، نگهداری از آن با رعایت موارد مندرج در دفترچه راهنمای کاربر ضروری است. برخی از برندها نیز کیف های موجود در مجموعه خود را برای نگهداری منظم می پذیرند.

در نظر بگیرید که چگونه حمل می کنید

اگر قرار است نوت بوک، لپ تاپ و غیره را در کیف خود حمل کنید، در نظر بگیرید که یک سایز کوچک بگیرید و آن را با گرفتن آن در مچ دست حمل کنید. کیف در مدل نمونه کارها یک جایگزین اکسسوری است که در استایل مردانه به چشم می خورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی