بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

روند مد مردان در سال 2022 چگونه است؟

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۰۹ ب.ظ

مد ترکیب قطعاتی است که برای شما مناسب است و در آن احساس راحتی می کنید. ما می خواهیم تأکید کنیم که مد نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز مناسب است، در حالی که همچنان به تولید قطعات رنگارنگ و راحت مناسب برای همه ادامه می دهیم. برجستگی لباس های راحت در ترندهای مد سال 2022 منجر به مدل های کت، مدل های گرمکن مردانه و تی شرت های سایز بزرگ شده است.

ما این روندها را برای شما گردآوری کرده‌ایم و اطلاعاتی در مورد مد مردانه 2022 با نکات کوچک ارائه کرده‌ایم. بیایید به خواندن ادامه دهیم.

روند مد مردانه 2022: سویشرت

روند جدید مد 2022 و استایل راحت

سویشرت‌هایی که در تابستان و زمستان مد هستند و در خیابان‌ها آن را در همه می‌بینیم، زمستان امسال با برش‌های سایز بزرگشان بسیار مد هستند! این مدل ها که برای پوشیدن در هوای سرد مناسب هستند و ظاهری خنک می بخشند، عموما با هودی ها ترجیح داده می شوند. توصیه ما به شما این است که هنگام انتخاب مدل هایی با هودهای بزرگ و پهن، رنگ های یکدست را انتخاب کنید.

•قالب های بزرگ

الگوهایی که نه تنها بزرگ هستند، بلکه به یک برش کمی راحت تر نزدیک می شوند، امسال کاملاً مد هستند. پرطرفدارترین مدل در بین مدل های سویشرت مردانه، مدل های بلند با هودی بزرگ به سبک رپر است. می توانید این مدل ها را برای یک ترکیب راحت با شلوار گرمکن یا شلوار خود انتخاب کنید.

•برای کسانی که نمی توانند تیم های برتر را رها کنند

این واقعیت که لباس‌های ورزشی به خوبی وارد زندگی ما می‌شوند و به آن‌ها احساس خنکی و راحتی می‌دهند، در ترندهای زمستانی 2022 نیز ادامه دارد. کت و شلوارهای بالا و پایین که مناسب آقایان است با مدل های گرمکن مردانه خنک تر می شود. چه یک هودی بپوشید و چه شلوار گرمکن با قوزک های بریده بریده، مدل هایی که در هر شکلی شیک به نظر می رسند در انتظار شما هستند.

•مدل های شیک بدون هودی

در بین مدل های ژاکت مردانه 2022، مدلی که با همه چیز جور در می آید، سویشرت های کلاه دار هستند. آیا سویشرت هایی با یقه زیپ دار یا سویشرت های یقه ای برای مدل های تیشرت های سایز بزرگ عالی نیستند؟ شما می توانید این مدل ها را به جای کاپشن ها انتخاب کنید تا در فصل زمستان از سرما در امان بمانید و شیک به نظر برسید.

•راحتی با مدل های هودی

استایل با هودی

از آنجایی که همه مدل های سویشرت بسیار با ارزش و مناسب برای هر سبکی هستند، با هر فصلی هماهنگی دارند. مدل‌های هودی که با لباس‌های ورزشی برای ظاهری اسپرت ترجیح می‌دهید از پارچه‌های ضخیم با جیب‌های جلویی ساخته شده‌اند. به این ترتیب می توانید آن را در زمستان به راحتی بپوشید. می توانید آن را به راحتی در داخل مانتو یا مدل ژاکت بمب افکن بپوشید.

روند مد مردانه 2022: کت

کت هایی که زمستان ما را نجات می دهند، هر فصل برای کسانی که می خواهند شیک به نظر برسند و همچنین آنها را گرم کنند، تجدید می شوند. به نظر می رسد مانتوهای بلند بادی که در زمستان 2022 مد شده اند، در این فصل نیز پرطرفدار باشند. در بین مدل‌های مانتو، مدل‌های پارکی جاودانه و افسانه‌ای در رده دوم مانتوهای ترجیحی قرار دارند. مدل مانتوهای مردانه معمولاً به نظر می رسد مانتوهای پفی باشند.

•برای کسانی که نمی توانند کت های بادی را کنار بگذارند

مانتوهای بادی که جنس داخلی آن به اندازه پارچه اهمیت دارد، جزو پرطرفدارترین مدل های مانتو مردانه هستند. مانتوهای کوتاه یا بلند، مخصوصاً مورد پسند مردان جوان، با رنگ های خود جلب توجه می کنند. مدل‌های کت مردانه 2022 همچنان رنگارنگ به نظر می‌رسند. می بینیم که رنگ هایی مانند سبز آبی، فوشیا، بژ، نارنجی و خاکستری در لباس های ورزشی و مانتو بسیار مد هستند.

•کت های تمبر را فراموش کنید

استایل مردانه با کت 2022

کش پارچه ای گرم و نوعی مانتو است که هر ساله جای خود را در ویترین ها باز می کند. برای علاقه مندان به تمبر باید با کمال تاسف بگوییم که به نظر می رسد در زمستان امسال خبری از مانتوهای کشتی در مانتوهای مردانه نخواهد بود. برای خداحافظی با تمبرها، باید کت های بلند از پارچه بارانی را ترجیح دهید. نا گفته نماند انواع استایل مردانه با کت و شلوار همیشه جذاب است و هیچوقت از مد نمی افتد.

•ترنچ کت ها دارای طول کت هستند

ترنچ کت های ضروری بهار امسال بسیار مد هستند. می‌توانید کت‌های شلواری را کنار بگذارید و از انتخاب‌های مانتو مردانه‌تان برای کت‌های مجلسی استفاده کنید. این کت ها که برش گشاد و بلندی مانند روپوش دارند، یادآور کت Inspector Gadget نیستند. در بین مدل های مانتو مردانه می توانید با کفش های کتانی و چکمه، کت های ترنجی بسازید که استایل شما را شیک نشان دهد.

روند مد مردانه 2022: تی شرت سایز بزرگ

تیشرت های سایز بزرگ در استایل مردانه

بدون شک تی شرت ها اولین مدلی هستند که وقتی صحبت از سایز بزرگ به میان می آید. در سال‌های اخیر که همه، کوچک یا بزرگ، تی‌شرت‌های سایز بزرگ را ترجیح می‌دهند، دسته‌ای که این تیشرت بیشتر به آن می‌آید، رده مردانه است. مدل های سایز بزرگ تیشرت مردانه که مورد پسند خانم ها نیز می باشد، مدل هایی با آستین بلند و مدل های بسیار کهنه هستند.

•ترکیبات رنگارنگ

ما دیدیم که مجموعه های رنگارنگ در تابستان 2022 محبوب بودند. در لباس‌هایی که همه، چه زن و چه مرد، لباس‌های رنگارنگ به تن دارند، رنگ‌ها بیشتر به لباس‌های ورزشی و تی‌شرت می‌آیند. اگر می‌خواهید شخصیت و انرژی خود را با لباس‌هایتان منعکس کنید، می‌توانید مدل‌های تی‌شرت سایز رنگارنگ و مدل‌های چاپ نشده بژ را انتخاب کنید. با انتخاب تی شرت همرنگ با لباس گرمکن یا شلوارک خود می توانید خنکی اسپرت را به خود جلب کنید.

•به سویشرت

در میان مانتوهای زمستانی که در پاییز از پایه بیرون می آیند، سویشرت ها پرطرفدارترین اجناس هستند. شما می توانید با پوشیدن یک تی شرت سایز بزرگ در داخل این قطعات که با هر محیطی سازگار است، استایل خود را منعکس کنید. ناگفته نماند که تی شرت های خط بلند در داخل سویشرت ها بسیار زیبا به نظر می رسند.

•مدل های چاپ شده باقی مانده است

چاپ تی شرت در پشت تی شرت های 2021 است. در پیش‌نمایش، به نظر می‌رسد که چاپ‌ها مربوط به گذشته است. می توانید تیشرت های سایز بزرگ خود را بدون چاپ اما رنگارنگ انتخاب کنید.

•بهترین هماهنگی با ژاکت

این ترکیبی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد نه تنها برای آقایان، بلکه برای خانم ها نیز یک پیشنهاد ترکیبی شیک خواهد بود. اگر دوست دارید در دفتر ژاکت بپوشید، سعی کنید پیراهن ها را کنار بگذارید و یک تی شرت سایز بزرگ بپوشید. برای یک روز کاری راحت و شیک، کفش های کتانی را انتخاب کنید که مناسب این ترکیب باشد.

مدل های سویشرت مردانه و مدل مانتو مردانه در این فصل همچنان رنگارنگ و سایز بزرگ خواهند بود. با نکاتی که با شما در میان می گذاریم می توانید خرید زمستانی خود را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی