بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

برای سربازان ارتش انگلیس. در سال 1812 ، من طرحی برای ساخت ماشین آلات ساخت بوت میخی طراحی کردم که به طور خودکار کف پا را با استفاده از سنجاق یا میخ فلزی به قسمت فوقانی محکم می کرد. [27] با حمایت دوک یورک ، کفش ها تولید شده و به دلیل استحکام ، ارزان بودن و دوام ، برای استفاده از ارتش معرفی شدند. در همان سال استفاده از پیچ و منگنه توسط ریچارد وودمن ثبت اختراع شد. سیستم برونل توسط سر ریچارد فیلیپس به عنوان بازدید کننده از کارخانه خود در Battersea شرح داده شد به شرح زیر:


در اواخر قرن نوزدهم ، صنعت کفش سازی به کارخانه مهاجرت کرد و به طور فزاینده ای مکانیزه شد. در تصویر ، اتاق پایین کارخانه B. F. Spinney & Co. در لین ، ماساچوست ، 1872.
در ساختمان دیگری کارخانه تولید کفش او به من نشان داده شد که مانند ساختمان دیگر سرشار از نبوغ است و از نظر تقسیم کار ، این پارچه را با کارخانه ای که اغلب مورد ستایش سنجاق ها قرار دارد ، در یک سطح قرار می دهد. هر مرحله در آن توسط ظریف ترین و دقیق ترین ماشین آلات انجام می شود. در حالیکه هر عملیاتی با یک دست انجام می شود ، بنابراین هر کفش از بیست و پنج دست عبور می کند ، که روزانه صد جفت کفش محکم و کاملاً تمام شده از طریق پنهان کامل می شود. تمام جزئیات با استفاده از هوشمندانه قدرت مکانیکی انجام می شود. و تمام قطعات با دقت ، یکنواختی و دقت مشخص می شوند. همانطور که هر یک از افراد فقط یک گام در این روند انجام می دهد ، که به معنای عدم اطلاع از آنچه توسط افرادی که قبل از او می روند یا او را دنبال می کنند انجام می شود ، بنابراین افراد شاغل کفاش نیستند بلکه سربازان زخمی هستند ، که می توانند وظایف مربوطه خود را در چند ساعت. قرارداد تحویل این کفش ها به دولت 6s است. 6 روز به ازای هر جفت ، حداقل 2s باشد. کمتر از آنچه قبلاً برای یک مقاله نابرابر و سنگفرش پرداخت شده بود. [28]

با این حال ، هنگامی که جنگ در سال 1815 پایان یافت ، کار دستی بسیار ارزان تر شد و تقاضا برای تجهیزات نظامی کاهش یافت. در نتیجه ، سیستم برونل دیگر سودآوری نداشت و به زودی فعالیت خود را متوقف کرد. [27]

موارد مشابه مشابه در زمان جنگ کریمه ، علاقه مجدد به روشهای مکانیزه و تولید انبوه را تحریک می کند ، که دوام بیشتری دارد. [27] توماس کریک ، یک کفاش در لستر ، در سال 1853 برای یک ماشین پرچین ثبت اختراع کرد. دستگاه او با استفاده از یک صفحه آهنی ، پرچ های آهنی را به داخل کفه فشار داد. این فرآیند سرعت و کارایی تولید را بسیار افزایش داد. وی همچنین در اواسط دهه 1850 استفاده از دستگاه های نورد بخار شونده برای سخت شدن چرم و دستگاه های برش را معرفی کرد. [29]


تبلیغات در شماره 1896 مک کلور برای "The Regal".
چرخ خیاطی در سال 1846 معرفی شد و روشی جایگزین برای مکانیزه ساخت کفش ارائه داد. در اواخر دهه 1850 ، صنعت در حال شروع به سمت کارخانه مدرن ، عمدتا در ایالات متحده و مناطق انگلستان بود. یک دستگاه دوخت کفش توسط لیمن بلیک آمریکایی در سال 1856 اختراع شد و تا سال 1864 کامل شد. با همکاری با مک کی ، دستگاه او به عنوان ماشین دوخت مک کی شناخته شد و به سرعت توسط تولید کنندگان در سراسر نیوانگلند به تصویب رسید. [30] با باز شدن گلوگاه ها در خط تولید به دلیل این نوآوری ها ، مراحل تولید بیشتری از قبیل گره زنی و پایان کار خودکار می شوند. در دهه 1890 ، روند مکانیزاسیون تا حد زیادی کامل بود.

در 24 ژانویه 1899 ، به همفری اوسالیوان از لول ، ماساچوست ، حق ثبت یک پاشنه لاستیکی برای چکمه و کفش اعطا شد. [31]

فرآیندی برای تولید کفش های بدون دوخت ، یعنی چسب دار ، کفش - AGO - در سال 1910 توسعه یافت. از اواسط قرن بیستم ، پیشرفت های موجود در لاستیک ، پلاستیک ، پارچه مصنوعی و چسب های صنعتی به تولیدکنندگان این امکان را می دهد کفش هایی بسازند که به طور قابل توجهی از سنتی خارج شوند. تکنیک های ساخت چرم ، که ماده اولیه در سبک های قبلی بوده است ، در کفش های گران قیمت لباس استاندارد باقی مانده است ، اما کفش های ورزشی اغلب چرم واقعی کم یا اصلاً ندارند. کفی ها که روزگاری با زحمت با دست بخیه زده می شدند ، امروزه بیشتر بخیه زده می شوند یا به راحتی روی آنها چسبانده می شوند. بسیاری از این مواد جدید ، مانند لاستیک و پلاستیک ، باعث شده است که کفش ها از قابلیت تجزیه بیولوژیکی برخوردار شوند. تخمین زده می شود که بیشتر کفش های تولید انبوه برای تخریب در محل دفن زباله به 1000 سال زمان نیاز دارند. [32] در اواخر سال 2000 ، برخی از کفاشان موضوع را مطرح کردند و شروع به تولید کفشهایی کردند که کاملاً از مواد تجزیه پذیر ساخته شده باشد ، مانند Nike Considered. [33] [34]

در سال 2007 ، صنعت کفش جهانی از نظر درآمد 107.4 میلیارد دلار بازار داشت و انتظار می رود تا پایان سال 2012 به 122.9 میلیارد دلار رشد کند. تولید کنندگان کفش در جمهوری خلق چین 63٪ از تولید ، 40.5 ٪ صادرات جهانی و 55٪ درآمد صنعت. با این حال ، بسیاری از تولید کنندگان در اروپا بر قیمت بالاتر و ارزش افزوده بالاتر بازار تسلط دارند. [35]

فرهنگ و فولکلور
همچنین نگاه کنید به: سنت برداشتن کفش در خانه

خانه کفش هاینس در هالام ، پنسیلوانیا

کفش ورزشی در هنگ کنگ
به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ انسان

لباس زیر مردانه: کدام ، کدام و چگونه می توان بهترین زره پوش های جهان را شناسایی کرد
توسط F. Javier Girela
2 آوریل 2020
پیراهن گروه مورد علاقه شما برای شما یک پایه است اما نمی توان همه آن را "پایه" نامید. این لباس های جذاب یک مرد GQ است.

اگر دچار ضعف حافظه شده اید و یا با سوزن ناتوان هستید ، باید چیزی بیشتر از رفلکس "این یک عوضی است" در لباس مجلسی بشنوید. با این حال ، وقتی با تکرار تکرار می شود ، به منظور از بین بردن کانون است و تمایز ندادن بین پایه چتر و غیر آن است. اگر مدیریت نشود ، آنها می توانند گمراه شوند و راه خود را گم کنند.

پایگاه چیست و چگونه می توان آن را شناسایی کرد؟
می توانید بگویید که پیراهن گروه موسیقی مورد علاقه شما یکی از مهمترین لباس های کمد لباس شماست و ما نمی دانیم با آن چه کار کنیم ، زیرا یکی از آن قطعات است که مد و سایر موارد را بازیابی می کند و آیکون های سبک خاص خود را دارد. برای حمل. اما ، این است که با جهان به عنوان "پایگاه" رفتار نمی کند.

این "لباس اصلی مردانه" نامیده می شود که شامل تمام رنگهایی است که با سه ویژگی اساسی تکمیل شده است: رنگهای آن ، رنگهای آن ، رنگها و رنگهای خنثی آن (آبی تیره ، بژ و تمام مقیاس خاکستری که از سفید به سیاه می رود) و با این حال زمان زیادی همیشه مد است.

به طور خلاصه: اصول اولیه همه آن لباسهایی است که وقتی آنها را در نظر نگیرید و بخواهید در هر موقعیتی قرار بگیرید به عنوان منبعی عمل می کنند (قصد دارید مقدار سطح تشریفات احضار خود را اندازه بگیرید). بهترین از همه این است که ، با توجه به ویژگی های آنها ، می توان همه آنها را برای جلوگیری از خطا ترکیب کرد.

1. پیراهن سفید
© با مجوز از Vintage آمریکا

پیراهن سفید آمریکایی
هر نماد سبک از تاریخ به بیرون درز کرده است ، زیرا جیمز دین و شورشیان او پیشگام بوده اند. کارگردان رختکن فیلم ، ماس مابری ، تصمیم گرفت یکی از قهرمانان اصلی را روی پیراهن سفید بکشد و او را در یک پیراهن سفید قرار دهد و باعث انقلابی شود - حدود 50 نفر از آنها جلوی گوساله ، نیمکت کار و دیگران است. فضای داخلی خوب دیده شده امروز این یک اساس بی انتها برای همه زره پوش ها است.

2. پیراهن سفید
 

© با مجوز از برادران بروکس

برادران بروکس
پیراهن سفید پایه است ، کاشی و گل رز روی حصیرهای شفاف وجود دارد که می توان آن را اساسی دانست. Á آیا می توانیم در کمد پول بگذاریم؟ در میان انواع: ورزش ، چرم آکسفورد و ژاکت چرمی. و آنهایی که برای لباس هستند ، در پارچه های صاف و بدون دکمه بر روی گردن ، مطابق با استاندارد خیاطی اروپا با کت و شلوار و کراوات پوشیده می شوند.

3. ژاکت بافتنی
© با مجوز از Uniqlo

ژاکت لباس شب Uniqlo
می توان آن را برای رنگ های سرمه ای ، خاکستری ، لاجوردی استفاده کرد ... به یاد داشته باشید ، بیشتر در رنگ های خنثی قبل از چسبیدن به همه چیز و ترجیحاً پنبه - زیرا تصمیم دارید یک سبک اضافی اضافه کنید ، محفوظ است که ترمه یکی از بهترین لباس های مردانه است یک بار مشخص است ، ما می توانیم بین انواع اساسی پوست تصمیم بگیریم: قرمز ، بلند و بلند.

اگر به دنبال یک ترکیب گاه به گاه هستید ، پیراهن سفید را در ابتدا اضافه کنید. از طرف دیگر ، اگر شما به یک پایان رسمی تر احتیاج دارید ، یک بوفه را اضافه کنید.

4. سویشرت خاکستری
© با مجوز از انبه


همه تشریفات ندارند ، دنیای گاه به گاه و ورزش نیز اصول خود را دارند. سویشرت خاکستری ، با یا بدون کلاه ، لباس غیرقابل نفوذ تمام زره های مربوطه است.

5. شلوار Vacero
Levi's 511 slim fit.
© با مجوز از Levi's

خاکستری که فقط با رنگ شتر جایگزین می شود ، همیشه یک کلاسیک عالی برای کت بوده است. این که آیا شما آن را در سایه های آنتراسیت انتخاب می کنید یا سایه های مروارید تر را ترجیح می دهید ، در اینجا نحوه پوشیدن آن بدون لکه زدن آورده شده است

انتخاب پالتو همیشه یک موضوع ظریف است ، شکی نیست. این لباسی است که می توانید در طی فصل سرما قسمت خوبی از روزهای خود را از انواع مختلفی از موقعیت ها (و همچنین لباس های چای و سانس وخیم!) به اشتراک بگذارید.
بنابراین اولین انتخاب معمولاً به لباس های بیرونی با متنوع ترین رنگ ها می آید که در لباس های متنوع ترین لباس پوشیده می شود ، در حالی که فقط در مرحله دوم فرد می تواند خیالی و خطرناک تر را انتخاب کند.
ناگفته نماند که پالت هایی که بیشتر در کمد لباس زنانه وجود دارد - آنهایی که واقعاً نمی توانند در سنگ بناهای کمد لباس که می توان آن را "کامل" تعریف کرد - از سایه های خنثی تشکیل شده اند.

در میان رنگهایی که زنان بیشتر دوستشان دارند ، در وهله اول مکانهایی که در لیست پرکاربردترین رنگها از نظر کت وجود دارد ، در واقع او وجود دارد: خاکستری بی انتها ، که به خاطر ظرافت بی انتها و در دریایی از رنگهای کاملاً ویتامین ای ، بدون زحمت ظاهر می شود جزئیات. و این کار را به موقع انجام می دهد ، فصل به فصل.
شیک و متعادل مانند هیچ کس دیگری ، در هر سایه ای که انتخاب کنید ، غالباً به عنوان "غیر رنگی" مورد استفاده قرار می گیرد و برای یک کت پاسپارتویی که می تواند در تمام زمستان ها و در هر شرایطی گرم شود بسیار مناسب است.

اما اگر درست باشد که با یک کت خاکستری یک جوکر واقعی را در کمد لباس خود قرار می دهید ، آسان و همه کاره است ، این درست است که خطر ابتذال در آوردن آن است ، آن را صاف ، خسته کننده و گاهی اوقات کمی کسل کننده می کند.

بنابراین چگونه می توان از تهدید ضد زرق و برق جلوگیری کرد؟ ساده: چند قانون ، خوش ذوق و شخصیت بی حد و حصر باعث می شود که کت خاکستری شما لباس بیرونی باشد که همیشه می خواستید!

کت خاکستری و لباس کاملا مشکی
یک کلاسیک عالی ، با ریسک بسیار کم. کت خاکستری که روی یک لباس کاملا مشکی پوشیده شده است ، فقط می تواند زیبا به نظر برسد و کمی طراوت و نور به کل ببخشد ، به خصوص اگر سایه های روشن تری را انتخاب کنید یا اگر جرات دارید یک لباس نقره ای غیرمتعارف را در مهمترین لباس ها انتخاب کنید .

چه آن را برای روز انتخاب کنید و چه برای شب ، مهم این است که آن را با لباسی با تمرکز شخصیت بالا بپوشید! یک کت بلند با سایه روشن می تواند لمس جالب لباس شیک شما باشد: آن را روی یک لباس کاملاً سیاه که از لباس های ورزشی دزدیده شده ، متشکل از دویدن و پیراهن کش در پشم تراشیده شده بپوشید ... اشتباه نیست! و برای عصر؟ یک کت دودی لندنی انتخاب کنید: کوتاه و بدون دکمه برای پوشیدن لباس مجلسی بسیار پر زرق و برق و زیر چکمه های زانو ، یا دو سینه برای تقویت یک لباس غلاف سیاه و سفید ، پوشیده شده با یک پاشنه کاملاً سرگیجه ، مطمئناً از آن چشم پوشی نخواهید کرد!

تن به تن خاکستری است
خاکستری رنگ سیاه جدید است. در واقع چیزی شیک تر از لباس تن تن در انحصار روی خاکستری ها وجود ندارد. این ترکیب برای ظاهر روزانه ، چه برای اوقات رسمی بیشتر و چه برای اوقات فراغت مناسب است. چند نمونه؟ برای دفتر کار ، انتخاب یک کت آنتراسیت یا یک کت تیره استخوان شاه ماهی با یک لباس غلاف خاکستری مروارید برای یک نتیجه محتاط و تصفیه شده که واقعا بی عیب است ، را انتخاب کنید. از طرف دیگر ، برای لباسهای مجلل متمرکز بر لباسهای گاه به گاه با عطر و طعم کمی پوشیده ، پوشیدن کت خاکستری خود را روی جین لاغر با شستشوی دودی و ژاکت هایی با بافت شگفت آور. زیرا ، بالاخره ، ترفند برای به دست آوردن یک خاکستری کامل ، همه چیز در اینجا است ، در بازی های همپوشانی!

در حقیقت ، فقط یک دام واقعی در این تقارن وجود دارد: گناه با یکنواختی. برای جن گیری این خطر ، توصیه این است که کنتراست ها را بازی کنید. این که آیا آنها ماده ، تفاوت های ظریف یا مبتنی بر یک اثر وصله هستند ، مهم نیست. استفاده ماهرانه از هنر میکس و تطبیق و دوز خوب شخصیت تنها پیش شرط هدف قرار دادن ظاهری کاملاً جذاب و خاکستری است. و کت ، در این بازی ، به یک کارت اساسی برای شرط بندی تبدیل می شود!

کت و رنگ خاکستری
یک کت خاکستری در کمد لباس همیشه یک ایده عالی است! خواه عاشق رنگ های قوی ، ظریف ترین و غیر قابل اصلاح ترین سایه های پاستلی یا طبیعی ترین رنگ ها باشید ، مطمئنا در متنوع ترین شرایط پوشیدن لباس بیرونی مورد علاقه خود مشکلی نخواهید داشت. قرمز روشن ، آبی غبارآلود ، سبز شدید ... امکانات ترکیبی واقعاً بی پایان است.

در میان رنگ هایی که با خاکستری مطابقت دارند ، بدون شک رنگ صورتی را پیدا می کنیم ، هم در سایه های ملایم پودر و هم در سایه های خنک تر توت فرنگی. در صورت ترکیب با نقطه مناسب خاکستری ، حتی کل پالت بژ نیز بدون شک انتخاب خوبی است. به عنوان مثال یک کت دودی لندنی با یقه های شال به رنگ بژ روشن ، در صورت ست شدن با یک لباس کوتاه صورتی توت فرنگی ، برای موارد خاص بسیار جذاب بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

اگرچه یک لباس ضروری را انتخاب می کنید ، می دانید ، ترفند برای زنده کردن آن همیشه یکسان است

بهترین برای سبک: Frye Melissa Tote

خرید در NORDSTROM
شما با استفاده از این کلاه چرمی تصفیه شده و کلاسیک Frye در دفتر کار بیانیه خواهید داد. در حالی که ظاهر روستایی و در عین حال پیچیده کیف ، سر و گردن خواهد داشت ، عملکرد و دوام آن به جذابیت آن افزوده است. با سه محفظه تقسیم شده ، دو جیب کناری و یک محفظه زیپ در کنار آن ، یک مکان برای همه چیز وجود دارد ، بنابراین می توانید همه وسایل خود را مرتب و منظم نگه دارید. به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید یک لپ تاپ ، نوت بوک ها و سایر وسایل ضروری کار را در خود داشته باشید ، بدون اینکه خیلی بزرگ باشد. این رنگ جذاب و در عین حال کاربردی که در رنگ های بژ ، کنیاک یا خاکستری موجود است ، ارزش هر پنی را دارد.

بهترین Crossbody: حمل و نقل چرمی Medewell Medium

خرید در NORDSTROM
اگر پیاده روی می کنید یا برای رفتن به محل کار خود از حمل و نقل انبوه استفاده می کنید ، راحتی و راحتی کیف متقاطع را ترجیح می دهید. کیف حمل و نقل چرمی Madewell به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به هندزفری ، کیف متقاطع باشید و هنگامی که می خواهید آن را از روی شانه خود بریزید ، یک کیف دستی باشد. برای لپ تاپ ، نوت بوک ها و سایر ملزومات کار و همچنین کیف پول ، تلفن و سایر وسایل شخصی به اندازه کافی بزرگ است. جیب خارجی برای مواردی که به آنها دسترسی آسان دارید ، مانند کلیدها یا شناسه کار مناسب است. این کیف چرمی ساده و درجه یک که در چندین رنگ غنی مختلف وجود دارد ، می تواند از بالا و پایین پوشیده شود ، بنابراین ممکن است کیف مورد علاقه شما برای استفاده در آخر هفته ها نیز باشد.

بهترین کیف: کیف دستی چرمی مصنوعی Antik Kraft

خرید در AMAZON
یک کیف دستی ریز ممکن است کیف کار مناسبی برای یک زن حرفه ای باشد که فقط برای نگهداری تلفن ، کلیدها و کیف پول خود به چیزی زیبا و کاربردی نیاز دارد. این کیف از آنتیک کرافت دارای دسته های حمل بالایی و همچنین بند کراس قابل تنظیم و جداشونده برای حمل آسان است. این شامل یک جیب زیپ خارجی و همچنین یک کیف کوچک زیپ در داخل است تا کلیه موارد ضروری شما را مرتب کند. کیف در طرح کیف راهی هوشمندانه برای جلوگیری از بهم ریختگی کیف پول شما است. این محفظه ها همچنین به شما امکان می دهد تا با ارزش ترین وسایل خود را ایمن کنید.

به غیر از سازمان کیف پول ، مواد پلی اورتان موجود در آن پاک کردن آن را در مقابل چرم واقعی آسان می کند ، که برای نگهداری آن ممکن است نیاز به تلاش بیشتری باشد. این کیف علاوه بر ویژگی های کاربردی تر ، شیک است. طراحی براق و رنگ مشکی آن ، آن را به یک وسیله کمد لباس ساده تبدیل کرده است که می توانید آن را با بیشتر لباس ها ست کنید.


مرد تجاری در حال پیاده روی با کوله پشتی است
10 بهترین کوله پشتی کاری سال 2020
پاهای یک تاجر با کت و شلوار که صبح برای کار می رود
8 کیف مردانه برتر
9 بهترین چمدان قابل حمل برای تجارت در سال 2020
9 بهترین چمدان حمل مسافرت کاری در سال 2020
مردی که تلفن را در دست دارد و کیف مسنجر بر تن دارد
8 بهترین کیف مسنجر
تاجری که به دنبال چیزی در کیف خود است
8 کیف کیف چرمی
مردی با عینک که روی لپ تاپ کنار دوچرخه اش کار می کند
8 بهترین پنل لپ تاپ برای دوچرخه
اولیبرته کوبیو
7 کیف کیف دستی برتر
پاهای زن در آپارتمان های قرمز ایستاده بر روی پیکان ایستاده به سمت بالا / بالا
8 بهترین آپارتمان کاری

9 پایه برتر لپ تاپ 2020
8 پایه برتر لپ تاپ 2020
بهترین 9 پد ماوس سال 2020
9 بهترین ماوس پد سال 2020
افرادی با لباس تجاری در خیابان دوچرخه سواری می کنند
8 بهترین لوازم جانبی رفت و آمد دوچرخه
زنی که روی کاناپه کار می کند
9 بهترین میز لپ تاپ 2020
7 بهترین هارد اکسترنال سال 2020
7 بهترین هارد اکسترنال سال 2020
پوشه هایی با رنگ روشن
9 بهترین صحافی سال 2020
بهترین شلوار لباس زنانه
10 بهترین شلوار لباس زنانه سال 2020
تصویر مردی را در یک فروشگاه فناوری نشان می دهد که به لپ تاپ های Lenovo نگاه می کند.
7 بهترین لپ تاپ لنوو سال 2020

ما را دنبال کنید
فیس بوک
 
توییتر
 
اینستاگرام
 
لینک شده
درباره ما
تبلیغات
راهنماهای تحریریه
مشاغل
مخاطب
سیاست کوکی
شرایط استفاده
سیاست حفظ حریم خصوصی
اطلاعیه حریم خصوصی CALIFORNIA
همچنین از تیم تعادل
تعادل
The Balance: مشاغل
اعتماد کنید

ما متعهد به تحقیق ، آزمایش و توصیه بهترین محصولات هستیم. ممکن است از خریدهای انجام شده پس از بازدید از پیوندهای موجود در محتوای خود ، کمیسیون دریافت کنیم. درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. amazon

رفت و آمد شما هر چقدر راحت یا طولانی باشد ، به یک کیف قابل اطمینان نیاز دارید تا تمام وسایل خود را از خانه به محل کار خود برسانید. بهترین کیف های کار فضای زیادی برای نگهداری رایانه ، تلفن ، ناهار ، کیف پول و سایر موارد ضروری شخصی و شخصی شما دارند ، اما همچنین به اندازه کافی شیک و جمع و جور هستند که از حمل آنها در هنگام کارهای ناهار و یا پس از آن بدتان نمی آید. شام کار از کیف های دستی گرفته تا کوله پشتی ، ما گزینه ها را جستجو کرده ایم و بهترین کیف های کار را برای خانم ها ارائه داده ایم. در حالی که انتخاب کیف کار شما بسیار خاص و شخصی است ، این لیست مکانی عالی برای شروع جستجوی موردی است که شما را از رفتن به محل کار هر روز هیجان زده می کند.

بهترین کوله پشتی: کوله پشتی Vintage مدوکر

خرید در AMAZON
کیف کار به خودی خود نیازی به کیف پول نیست. اگر مسافرت طولانی داشته باشید یا خودتان را برای انجام کارها اغلب به مسافرت برسانید ، یک کوله پشتی عالی است. برجسته ترین کیفیت در مورد کوله پشتی Modoker ظاهر پرنعمت آن است. این کیف بدنه ای مینیمالیستی و دو سگک کمربند دارد که بدون اینکه زیاد جلوه کند ، شیک به نظر می رسد.

اگرچه این کیف همه ظاهر نیست. این ماده نایلون 600D است که سبک ، مقاوم در برابر خراش ، پارگی و ضد آب است و برای هر سفر شما به دفتر مناسب است. در مورد سازمان ، کوله پشتی شامل یک محفظه اصلی ، آستین لپ تاپ ، جیب ثانویه و جیب جلویی با زیپ است. همچنین دو جیب کناری وجود دارد که می توانید وسایلی مانند چتر و بطری آب را برای زمانی که به جاده می روید ، ذخیره کنید. بندهای شانه دارای بالشتک هستند بنابراین در طول رفت و آمد شما راحت خواهند بود. به عنوان یک پاداش ، یک پورت شارژ USB و کابل شارژ تنظیم شده پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد تلفن خود را هنگام راه رفتن روشن کنید ، اگرچه برای استفاده از آن باید باتری قابل حمل خود را داشته باشید.

 


بهترین کار و ورزش: MZ Wallace Medium Metro Oxford Nylon Tote

خرید در NORDSTROM
این پارچه مخلوط کاملی از یک کیف ورزشی گاه به گاه و یک کیف کار حرفه ای است و دیگر نیازی به حمل دو کیف در روزهای ورزش را از بین نمی برد. مدل موتولار MZ Wallace از ماده نایلونی ملافه ای ملافه ای برخوردار است که نرم اما بسیار بادوام است. این کیف شیک سبک اما بسیار جادار است ، بنابراین می توانید تمام وسایل کار و شخصی و همچنین وسایل بدنسازی را در آن جای دهید. همچنین به همراه یک کیف قابل جابجایی و رویه زیپ دار ارائه می شود که می توانید از آن برای نگهداری لباس یا سایر وسایل شخصی استفاده کنید. این کیف در بسیاری از رنگ ها و چاپ های مختلف موجود است ، بنابراین می توانید یکی از آنها را که متناسب با سبک و شخصیت شما است انتخاب کنید.

 

بهترین بودجه: روتختی چرم مصنوعی معکوس در سطح خیابان

خرید در NORDSTROM
کیف های کاری ممکن است ضرب و شتم داشته باشند ، بنابراین اگر رفت و آمد سختی داشته باشید ، ممکن است نخواهید که پول زیادی را برای یک کیف بالا خریداری کنید. این کیف دستی با وجود برچسب قیمت مقرون به صرفه ، از لحاظ سبک و عملکرد عالی است. کیف شیک با چرم مصنوعی که ظاهری واقعی و واقعی دارد ، حتی دارای یک دستبند متناسب است که می توانید درون آن را ببندید. همچنین برگشت پذیر است ، بنابراین واقعاً مانند این است که دو کیسه را در یکجا قرار دهید. لپ تاپ ، ناهار ، چتر ، وسایل شخصی و حتی یک جفت کفش را در این علامت تجاری بزرگ جای خواهید داد. این یک کیف عالی برای خرید آخر هفته و کارهایی است که بعد از کار می دوید.


بهترین قلاب بازی: توله خیابان باگگالینی

خرید در AMAZON
Baggallini Avenue Tote برای هر کسی که در حمل و نقل جمعی رفت و آمد می کند یا برای کار زیاد سفر می کند ایده آل است. به اندازه کافی جادار است تا متناسب با کلیه ملزومات کار و سایر موارد ضروری شما باشد ، اما حمل آن خیلی حجیم و دشوار نیست. با جیب های فراوان و محفظه های زیپ دار ، فضای لازم برای همه چیز وجود دارد ، از جمله یک اسلات خالی برای لپ تاپ ، iPad یا سایر وسایل الکترونیکی. حمل آن با استفاده از بند متقاطع یا دسته های حمل آسان و راحت است. هنگام قدم زدن در فرودگاه می توانید از آستین دسته چمدان برای محکم نگه داشتن آن در چمدان استفاده کنید. اگرچه شما از عملکرد و قابلیت پذیری این کیف بسیار لذت می برید ، همچنین بسیار زیبا است و در انواع رنگ ها و الگوها ارائه می شود.

بهترین سبک وزن: Longchamp Large Le Pliage Tote

خرید در NORDSTROM
لباس مورد علاقه Longchamp Le Pliage Tote که مورد علاقه همیشگی کیف دستی کاری است ، بسیار کاربردی است ، اما همچنین دارای ظاهری شیک و کلاسیک است که در هر مکانی متناسب است. حمل آن سبک و راحت است ، اما همچنان به اندازه کافی جادار است تا تمام کارهای شخصی و شخصی شما را در خود جای دهد. مواد نایلونی ضد آب آن را محکم ، با دوام و تمیز کردن آسان می کند ، در حالی که نوارهای چرمی و تزئینات آن زیبایی ظرافت بیشتری به آن می بخشد. لباس بلند Longchamp نیز کاملاً باز می شود ، بنابراین می توانید به راحتی آنچه را که می خواهید پیدا کنید. این زیپ می شود ، بنابراین همه وسایل شما پنهان ، ایمن و ایمن می ماند ، که مخصوصاً برای کسانی که در حمل و نقل دسته جمعی رفت و آمد می کنند یا زیاد سفر می کنند بسیار مفید است. لباس بلند Longchamp که در انواع رنگ های سرگرم کننده موجود است ، کیفی است که سالها از آن لذت خواهید برد.

کیف های کفش SHOOin در مجموعه های دو نفره و چهار تایی موجود است و آنها را برای مسافران مجرد و همچنین زوج ایده آل می کند. گیلاس در بالا این است که آنها می توانند در ماشین شسته شوند و از هم جدا نشوند و به آنها اجازه می دهد تا دوباره استفاده شوند.

طرفداران
قفل شدن قوی بند.
مقاوم در برابر گرد و غبار
طیف رنگی
منفی ها
ضد آب نیست
قیمت و اطلاعات را بررسی کنید


کیف نگهداری کفش پنبه ای Earthwise
11

کیف های کفش نخی زمینی ثابت ایده آل برای مسافران دوستدار محیط زیست و هوشیار است. آنها نه تنها از 100٪ پنبه کشت شده در آمریکا ساخته شده اند بلکه از صنایع و نیروی کار محلی نیز پشتیبانی می کنند.

این کیف های کفش از Earthwise در دو رنگ مختلف سیاه و بژ و همچنین در دو اندازه متفاوت نیز ارائه می شوند. برای کسانی که دوست دارند یک جفت در هر کیسه ذخیره کنند ، اندازه بزرگتر مناسب است. علاوه بر این ، آنها در مجموعه های دو یا چهار نفری به فروش می رسند ، که امکان حمل کفش بیشتر یا تقسیم یک مجموعه بین افراد بیشتر را دارد. این کیف ها می توانند کفش هایی با اندازه مردان 14 آمریکایی را به راحتی در خود جای دهند. بنابراین ، خانم ها می توانند به راحتی در پمپ های پاشنه بلند یا چکمه جا بگیرند ، یا حتی یک جفت آپارتمان باله را در یک کیسه قرار دهند. به علاوه ، مواد نرم و نرم ، در کفش های لباس بسیار ملایم است. علاوه بر این ، بسته بندی طراحی ساده بند بند نیز ساده است.


 
چه بهتر که این کیف های کفش Earthwise قابل شستشو و استفاده مجدد هستند. علاوه بر این ، پنبه طبیعی باعث می شود کفش ها نفس بکشند ، از بوی آنها جلوگیری می کند و از کپک زدن جلوگیری می کند.

طرفداران
قابل شستشو اما تا 100٪ پنبه طبیعی.
چند کاره.
این در اندازه های مختلف است.
منفی ها
ضد آب نیست
قیمت و اطلاعات را بررسی کنید


کیف های کفش LOVK برای مسافرت
10

کسانی که می خواهند هنگام بسته شدن کفش های خود را ببینند ، کیف های کفش شفاف LOVK را دوست دارند. آنها نه تنها شفاف بلکه کاملاً ضد آب نیز زندگی شما را آسان می کنند.

این کیف کفش مسافرتی به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن زیپ چندین کیف ، بلافاصله کفش ها را شناسایی کنید و در نتیجه در وقت خود صرفه جویی می کنید. این کیف ها در مجموعه های چهار نفره به فروش می رسند ، کاملاً به اندازه کافی بزرگ هستند و کفش هایی با اندازه مردان 14 آمریکایی را در خود جای می دهند. به علاوه ، خانم ها می توانند از این کیف ها به شیوه ای متفاوت و متفاوت استفاده کنند. از آنجا که بزرگ هستند ، می توانند یک جفت فلیپ فلاپ باله یا یک کفش یا بوت پمپ پاشنه بلند را در آنها جای دهند. علاوه بر این ، کیف ها ضخیم و کاملاً مقاوم هستند و از کفش ها محافظت می کنند. به علاوه ، کیف دارای یک سال ضمانت خدمات است.

زیپ های بادوام و دو طرفه ، چنگ زدن به کیسه و باز کردن آن را برای شما آسان می کند. مایه کیک دسته حلقه ای گرفتن سریع است که باعث می شود نه تنها حمل و نقل آنها آسان باشد بلکه برای بارگیری و تخلیه آنها نیز آویزان می شوند.

طرفداران
ضد آب و ضد رطوبت.
همه کاره.
پنجره ای شفاف و شفاف برای مشاهده.
منفی ها
پلاستیک شفاف ممکن است کمی نازک به نظر برسد.
قیمت و اطلاعات را بررسی کنید


کیف های کفش سفر قابل حمل Zmart
9

اگر به دنبال مجموعه ای از کیف های کفش شیک و غیر کسل کننده هستید ، کیف های کفش زیبا و طرح دار Zmart عالی هستند. این کیف ها مورد توجه افراد تأثیرگذار در سفر ، وبلاگ نویسان و شیک پوشانی است که دوست دارند با سبک سفر سفر کنند.

کیف های کفش Zmart که در انبوهی از چاپ ها ، الگوها و رنگ ها موجود است ، از نایلون بادوام ساخته شده اند. آنها نه تنها آب و گرد و غبار را دفع می کنند بلکه قابلیت تنفس و شستشو در ماشین را نیز دارند. با شکل جمع شدن ، استفاده از آنها بسیار آسان است و کفش ها را خشک و ایمن نگه می دارد. آنها بسته شدن زیپ دار و بند بند را دارند که زیپ آن در وسط کیف قرار دارد تا به راحتی کار شود. به علاوه ، زیپ ها مقاوم ، بادوام و ضد سرقت نیز هستند.


 
در مقایسه با بقیه کیف های کفش موجود در این لیست ، کیف های موجود در Zmart کوچکتر هستند که می توانند کفش های زنانه را تا اندازه 9 آمریکا (اندازه مردان 7.5 / 8 ایالات متحده) متناسب کنند. علاوه بر این ، آنها در دو اندازه مختلف ارائه می شوند ، بنابراین می توان تصمیم گرفت که آیا می خواهند یک کفش یا یک جفت در هر کدام ذخیره کنند.

در کل کیف های کفش Zmart فوق العاده راحت هستند و در هنگام بسته بندی کفش های خود در چمدان باعث می شوند فضای ذخیره سازی زیادی صرفه جویی شود و جا برای وسایل ضروری دیگر باقی می ماند.

طرفداران
فضای زیاد
زیپ های محکم و بادوام.
مواد ضد آب و ضد گرد و غبار.
ضمانت خدمات یک ساله
منفی ها
مردان با اندازه کفش بزرگتر ممکن است در تلاش برای جا دادن کفش مشکل داشته باشند.
قیمت و اطلاعات را بررسی کنید


کیف های کفش مسافرتی Lermende
8

برای آن دسته از خریداران با وجدان که بیشتر به دنبال کیف کفش خود هستند ، این کیف های کفش چند منظوره از Lermende کاملاً متناسب با این قبض است. آنها هم برای مسافرت و هم به عنوان سازمان دهنده کفش در خانه ایده آل هستند و ارزش بسیار خوبی برای پول دارند.

دقیقاً مانند کیف های کفش با کیفیت دیگر ، کیف های Lermende از نایلون ساخته شده اند. USP خاص آنها داشتن پنجره ای شفاف و ضدآب است که به شما امکان می دهد به راحتی ببینید کدام کفش درون کدام کیف بسته بندی شده است. این امر به ویژه اگر بیش از یکی از اینها دراز کشیده باشید و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود بسیار مفید است. دسته حلقه ای با کیفیت خوب حمل آن را آسان کرده و همچنین برای بارگیری و تخلیه آن را آویزان می کند.

آخرین و نه کمترین ، کیف های کفش Lermende در مجموعه های سه یا پنج عددی موجود است ، به شما این امکان را می دهد که بطور همزمان کفش بیشتری حمل کنید یا مجموعه را بین گروهی از افراد تقسیم کنید. بعلاوه ، هر کیف می تواند یک جفت کفش مردانه تا اندازه 14 ایالات متحده داشته باشد.

پ

دست ساز در کلرادو با استفاده از پارچه Cordura 1000d تقریباً تخریب ناپذیر ، Rover Pack ساخته شده است تا در برابر هرچه به سمت آن پرتاب کنید مقاومت کند. از ظاهر قدیمی مدرسه و طراحی سبک برخوردار است و وسایل ضروری شما را با محفظه اصلی بزرگ با آستین داخلی لپ تاپ و دو جیب خارجی مفید برای دسترسی سریع به موارد ضروری ذخیره می کند.

چه ماجراجویی شما را از کوههای پوشیده از برف عبور دهد و چه به کافی شاپ آن گوشه بروید ، این کوله پشتی Topo Designs با رنگ روشن همراهی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

بهترین کوله پشتی EDC: کوله پشتی Peak Design’s Everyday
بهترین کوله پشتی EDC
کیسه ای براق ، هوشمندانه و چند منظوره می خواهید که به طور یکپارچه در همه محیط ها قرار بگیرد؟ بیش از کوله پشتی جدید Everyday Peak Design نگاه نکنید!

این محصول نه تنها ضد آب و هوا است و هم پوشیدن آن راحت است ، بلکه تطبیق پذیری آن با زیبایی بسیار دشوار است. همچنین با مجموعه ای از تقسیم کننده های FlexFold که به طور بی انتها قابل تنظیم هستند و برای منظم نگه داشتن مطالب در داخل طراحی می شوند ، نمره بالایی در سازمان می یابد. حتی بهتر ، این نسخه به روز شده دارای جیب های بیشتری (و بزرگتر) نسبت به نسخه قبلی خود است ، به علاوه زیپ های بهبود یافته و بندهای شانه ای ، و همچنین پارچه کاملاً جدید 100٪ بازیافتی بیرونی.

جیب های خارجی قابل انعطاف ، آستین قابل تنظیم لپ تاپ 15 اینچی و انتخاب روش حمل را اضافه کنید و بهترین کوله پشتی را برای استفاده روزمره پیدا کرده اید. من مدتی است که از این استفاده می کنم و مدام دلایل بیشتری برای دوست داشتن آن پیدا می کنم!

بهترین کوله پشتی مینیمالیست: کوله پشتی Bellroy Slim - نسخه گوگل
بهترین کوله پشتی مینیمالیست
اگر یک مارک تجاری باشد که معنای سادگی عملکرد را درک کند ، آن Bellroy است.

کوله پشتی باریک - Google Edition که با پارچه ای بافته شده در برابر آب سبک ساخته شده از بطری های پلاستیکی بازیافتی و تزئین شده با جزئیات چرمی درجه یک ، پیچیده شده است - تعریف کاملاً مینیمالیسم بی عیب است. از ویژگی های آن می توان به بسته شدن تاشو ضد آب با بند مغناطیسی ، یک جیب داخلی پرشده طراحی شده برای Pixelbook (یا هر لپ تاپ 13 اینچی برای این موضوع) اشاره کرد ، و انتخاب جیب های آن سازماندهی کارآمد برای نیازهای روزمره مانند شارژر ، کابل ها و قلم را فراهم می کند هنگام گشت و گذار در سطح شهر.

ظاهر تمیز ، شیک و ظرفیت مناسب 16 لیتری ، این خیره کننده را به گزینه ای مناسب برای خلاقیت لگن و ماجراجویان شهری تبدیل کرده است.

بهترین کوله پشتی طراحی شده: Kapten & Son Lund "Sand Brown"
بهترین کوله پشتی طراحی شده
عکس از طریق اینستاگرام / kaptenandson
Kapten & Son’s Lund "Sand Brown" با طراحی شیک ، حداقل طراحی ، جیب لپ تاپ پر شده و بندهای راحت ، هر آنچه می خواهید و هیچ کاری نیست.

این کوله پشتی دوچرخه سواری که در ترکیبی از پارچه بوم واکس ضد آب و چرم مصنوعی وگان ساخته شده است ، به همان اندازه زیبا و محکم و کاربردی است. سه محفظه داخلی باعث می شود تا در هنگام حرکت منظم باشید ، و بالشتک های مش مشکی قابل تنفس راحتی سایش را تضمین می کنند.

بسته شدن رول تاپ هم برای اهداف کاربردی و هم از نظر زیبایی عمل می کند ، به بسته اجازه می دهد تا حجم خود را از 18 به 26 لیتر افزایش دهد ، در عین حال به آن لبه مدرن و خنک می بخشد.

بهترین کوله پشتی لپ تاپ برای سفر: نمایندگی Timbuk2
بهترین کوله پشتی لپ تاپ
امروزه روش های زیادی برای حمل لپ تاپ شما وجود دارد ، اما اگر مقاومت ، عملکرد و سازماندهی در لیست اولویت های شما قرار دارد ، به سختی می توان از عهده مقامات برآمد.

این کوله پشتی برتر لپ تاپ از Timbuk2 دارای آستین لپ تاپ آستین دار دسترسی عقب ، به علاوه تعداد زیادی جیب داخلی / خارجی برای نظم منظم بودن در حال حرکت است. حتی یک جیب جانبی برای بطری آب شما وجود دارد ، و همچنین یک پانل برگزار کننده برای ذخیره سازی منظم لوازم کار یا سایر ملزومات روزانه وجود دارد.

نوارهای فشرده سازی قابل تنظیم لمس خوبی هستند ، و همچنین صفحه پشت تهویه یا استخرها و نوار زیپ بازتابنده.

کوله پشتی لپ تاپ Autority به راحتی سبک است و دارای طیف وسیعی از خاکستری های دلپذیر و آرام است که این امر باعث می شود هم برای دفتر و هم برای استفاده روزمره گزینه ای عالی باشد.

بهترین کوله پشتی ضد سرقت: کوله پشتی ضد سرقت بابی شهری
بهترین کوله پشتی ضد سرقت
زیپ های پنهان محافظت شده با RFID ، پارچه بیرونی ضد برش و قفل ترکیبی اعمال شده برای فولاد برای محفظه اصلی ، XB Design’s Bobby Urban را به ایمن ترین کوله پشتی ضد سرقت در بازار تبدیل کرده است. نه تنها این ، بلکه کیف ضد آب نیز است ، خوب به نظر می رسد و مقادیر مناسبی را در خود جای داده است ، از جمله لپ تاپ تا 15،6 ″ و تبلت تا 12،9 ″. حتی با یک تور کشویی قابل جدا شدن برای تجهیزات ورزشی شما همراه است.

اگر به دنبال یک کوله پشتی ضد سرقت ، خنک ، سبک و راحت هستید - همه بدون ایجاد سوراخ در جیب شما ، همین!

بهترین کوله پشتی تاکتیکی: GORUCK GR2
بهترین کوله پشتی ناهموار
بسیار کارآمد ، با کمال تعجب زیبا ، و مهندسی شده برای تحمل سخت ترین محیط ها ، GORUCK GR2 با خیالی آسوده شما را از خیابان های شهر به مناطق جنگی می رساند.

این کوله پشتی تاکتیکی badass که از مواد درجه ویژه ساخته شده است تقریباً غیر قابل تخریب است و بدون به خطر انداختن شکل ظاهری. با 3 محفظه بزرگ و 8 جیب ، همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک قطعه قابل حمل که دارای wi است ، بسته بندی می کند

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.