بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

8 مدل کفشی که هر مردی به آن نیاز دارد

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۴ ب.ظ

مدل های کفش و نکات سبک متفاوتی که هر مردی به آن نیاز دارد را گرد هم آورده ایم.

دو قانون برای داشتن یک مجموعه کفش کوچک وجود دارد: اول، مد را کنار بگذارید و سبک های کلاسیک را انتخاب کنید. دوم، بهترین سرمایه گذاری را که می توانید انجام دهید. زیرا وقتی صحبت از کفش می شود، همانطور که گذشتگان می گفتند، کیفیت مهم است نه کمیت. زیرا کفش های شما اولین چیزی است که مردم در ظاهر شما متوجه می شوند.

استایل، بودجه و برنامه شما هر چه که باشد، قطعا باید یکی از مدل های کفشی که در مورد آن به بهترین شکل صحبت خواهیم کرد را در مجموعه خود داشته باشید.

کفش های کتانی مینیمال

در حالی که کفش های کتانی خشن در صحنه مد تاریخ می سازند، قهرمانان واقعی کمد لباس ها مدل های مینیمال هستند. این کفش‌های ساده و ظریف با الهام از کفش‌های تنیس رترو، تقریباً با هر ترکیبی به خوبی ست می‌شوند.

در انتخاب کفش های ورزشی مینیمال باید دقت کنید که لوگوی برند خیلی برجسته و بزرگ نباشد و زیره یا توری ها خیلی ضخیم نباشد. اگر از بین مدل های چرمی انتخاب خود را انجام می دهید، می توانید آنها را برای مدت طولانی تری تمیز نگه دارید زیرا نسبت به مدل های جیر عملاً تمیز می شوند.

می توانید آنها را از روز تا شب با تی شرت و شلوار جین یا زیر کت و شلوار راحتی بپوشید.

برای رویدادهای زیبا: سیاه آکسفورد

سیاه آکسفورد

آکسفورد سیاه، که اساساً کفش کلاسیک "مدرسه ای" شماست. ایده آل برای مراسم اداری و رسمی مانند عروسی، جشن یا مصاحبه شغلی. اساساً، اگر نیاز به پوشیدن کت و شلوار خوب یا پیروی از قوانین کراوات مشکی دارید، این اولین مدلی است که به آن روی می آورید. اگرچه ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما آنها نجات دهنده خوبی هستند زیرا بدون خطر هستند.

از نظر فنی، این مدل که نام خود را از نوعی چکمه در دانشگاه آکسفورد در دهه 1800 می پوشیدند، اما امروزه به کفش آکسفورد معروف است، کفشی با بند بسته است که دو قسمت از چهار قسمت تشکیل دهنده فرم در آن دوخته می شود. زیر بینی و زبان جدا. با این مدل کفش می توانید یک استایل بی نطیر مردانه با کت و شلوار داشته باشید.

با توجه به اینکه دعوت نامه هایی که برای شرکت در آن نیاز دارید و رویدادهایی که برای شیک به نظر رسیدن نیاز دارید در مدت کوتاهی به پایان نمی رسد، قطعا باید روی یک آکسفورد مشکی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

برای 9-5 و فراتر از آن: دربی

مدل دربی پسر عموی کلفت آکسفورد است. این کفش میانی برای لباس های ورزشی شیک ضروری است. درست مانند کفش های کتانی سفید مینیمال، می توانید آن را با یک شلوار جین ساخته شده از پارچه جین خام یا با یک کت و شلوار راحت بپوشید.

به دلیل تفاوت های فنی از آکسفورد جدا شد. می توان گفت مدلی که زبانش به بینی بسته است و توری هایش باز و بسته می شود، ظاهر اسپرت تری به دست آورده است.

می توانید کفش های مدل دربی را انتخاب کنید که به دلیل تطبیق پذیری، تقریباً با هر ترکیبی سازگار است. هنگام انتخاب خود، به سادگی مدل توجه کنید. در اینجا یک نکته برای شما وجود دارد. اگر پاهای شما اسکالوپ است، می توانید با این الگو خیلی راحت تر باشید.

راهب بند

برای کسانی که می خواهند پاهای خود را با یک بند و دو یا سه سگک به جای توری محکم کنند و شاید کمی متفاوت به نظر برسند، مدل راهبان بند می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

باید از ایتالیایی ها به خاطر مدلی که در جایی بین آکسفورد و دربی ایستاده است و در شلوار جین و همچنین کت و شلوار و شلوار فوق العاده به نظر می رسد تشکر کنیم. به دلیل علاقه آنها به خودنمایی، توری ها با سگک کمربند جایگزین شده اند.

هنگام خرید راهب بند باید سگک نقره ای برای کفش مشکی و سگک برنجی برای قهوه ای انتخاب کنید و توجه داشته باشید که قسمت بند کفشی که روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد بسیار خوب طراحی شده است.

برای جلسات عصرانه: جیر لوفر

کفش مردانه جیر لوفر

لوفر که اولین جفت آن توسط نیلز گرگوریوسسون تورنگر نروژی در اوایل دهه 1930 ساخته شد، مدلی است که از کفش های ماهیگیری سنتی و کفش های لوفر بومی آمریکا الهام گرفته شده است. این لوفر که به شکل کنونی خود با ویجون‌های نمادین پینه‌دوش آمریکایی GH Bass رسیده است، با طرح‌های الماسی خود، نجات‌دهنده خوبی برای گردش‌های عصرانه است.

اگرچه چرم آن به سلیقه عمومی می‌آید، اما جیر نرم بی‌تردید مفیدتر و شیک‌تر است و محصول زیبایی‌شناسی کلاسیک است.

می‌توانید از رنگ‌های تیره کفش که می‌توانید با جوراب یا بدون جوراب بپوشید، برای ظاهری اسپرت شیک و از رنگ‌های روشن برای زمانی که می‌خواهید شلوار چینی یا شلوارک تنگ بپوشید، استفاده کنید.

برای هوای سرد و آخر هفته: چکمه های توری

چکمه های بنددار که در انگلستان برای پاسخگویی به نیازهای هزاران کارگری که در طول انقلاب صنعتی در کارخانه ها کار می کردند متولد شدند، به سرعت در میان سربازان و بخش های کارگری گسترش یافت و به توسعه صنعت کفش بریتانیا کمک کرد، نقش مکمل را ایفا می کند. سبک آخر هفته شما و همچنین هوای بارانی.

می توانید میراث لباس کار را با پوشیدن چکمه های توری با ترکیبی جین زنده نگه دارید یا می توانید آنها را با ظرافت استادانه زیر شلوار پشمی کوتاه و باریک خود بپوشید.

هنگام انتخاب مدلی که بر خلاف چکمه های کوهنوردی ظاهر شیک تری دارد، باید به نرمی چرم روی مچ پا توجه کنید. در غیر این صورت استفاده از آن می تواند بسیار دردناک باشد.

تقریبا برای همه شرایط: چکمه های چلسی

چکمه های چلسی مردانه

داستان چکمه های چلسی، یک کلاسیک جاودانه، به اواسط قرن نوزدهم باز می گردد. چلسی که توسط طراح کفش ملکه ویکتوریا به عنوان جایگزینی برای چکمه های سواری بند دار تولید شد و نام فعلی خود را از منطقه لندن که در دهه های 1960 و 1970 محبوبیت داشت گرفته شده است، می تواند در هر شرایطی شما را از پا درآورد. کاردستی آن خوب است

کافی است توجه داشته باشید که رنگ مدل بوت که به راحتی می توانید آن را با شلوار جین دم کوتاه روشن یا شلوار پارچه ای که به خوبی روی شما می آید بپوشید، رنگ تیره و زیره آن نازک باشد.

چرم یا جیر، چیزی که هنگام خرید چکمه های چلسی باید به آن توجه کنید، محکم بودن لاستیک روی مچ پا است. زیرا این قطعه ای است که ابتدا تغییر شکل می دهد و تعمیر آن سخت ترین است. در کنار انواع کفش ها کیف های چرم استایل شمارا کامل می کند می توانید با بهترین کیف های چرم مردانه 2022 آشنا شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی