بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

خصوصیات مهم کیف زنانه

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۱۷ ب.ظ

کیف های شانه ای  ، کیف های دستی - مجموعه ای از گزینه ها در خانواده کیف های دستی باید انتخاب یک زن را برای یک زن چالش برانگیز کند ، اما آیا این کار را می کند؟ اغلب ، زنان شیک پوش را مشاهده می کنید که وارد کیف فروشی می شوند و با برند خاصی بیرون میایند. چه چیزی باعث می شود که یک خانم یک طرح کیف را بر دیگری ترجیح دهد؟

کیفیت

به گفته کانال ، برخی از زنان ترجیح می دهند ماه ها یا حتی یک سال پول خود را پس انداز کنند تا مارک خاصی از کیف را تهیه کنند. این به این دلیل است که آنها به کیفیت این مارک ها اعتماد دارند و اگرچه ممکن است کیف های تقلبی وجود داشته باشد که مارک ها را تقلید می کنند ، اما متوجه می شوید که آنها ضعیف هستند و مستعد پارگی سریع هستند.

کیفیت کیف در ساخت سخت افزار ، پوشش داخلی و درزها است. با توجه به اینکه کیف دستی زن سایه او است ، بنابراین کیفیت آن بالاتر از قیمت است. برخی از طرح ها ، گرچه با کیفیت اثبات شده ، گران قیمت هستند. ما نمی توانیم بحث در مورد هزینه ای که باید برای کیفیت بپردازید را آغاز کنیم ، اما یک نکته حرفه ای این است که به جرات خود اعتماد کنید.

تطبیق پذیری

چه کسی عاشق کیف دستی نیست که بتواند تمام نیازهای او را برآورده کند؟ طرح های کیف دستی که به شما اجازه می دهد با افزودن برخی لوازم جانبی یا بند شانه از حالت رسمی به یک مقام رسمی تبدیل شوید ، رایج شده است.

یک نمونه از کیف های محبوب که باید در هر کمد لباس داشته باشید ، کلاچ است. یک کلاچ می تواند با افزودن یک بند ساده فوراً ظاهر شما را جذاب کند و شما را برای مهمانی آماده کند. می توانید بند شانه را بردارید و کیف را برای قرار شام حمل کنید. در این مثال ، بند باعث می شود که کیف کیسه ای باشد در حالی که برداشتن آن کیف را به صورت کلاچ باز می گرداند.

 

 

راحتی

هرگز تصور نکنید که راحتی با هر کیف موجود است. برای اینکه کیفی شیک در نظر گرفته شود ، باید دارای رنگ های شیک باشد که با اکثر لباس ها به خوبی ترکیب شود. رنگ های خاص پوست با رنگ های خاص بهتر مطابقت دارند. برخی از رنگ ها مانند مشکی ، برنزه و قهوه ای را می توان برای همه افراد با هر رنگ پوست استفاده کرد.

طراحی کیف همچنین میزان راحتی آن را نیز ارائه می دهد. کیف های نرم و سبک بیشتر با بیشتر اندام ها سازگار هستند و برای شانه های شما راحت هستند. کیف دستی کوله پشتی نیست ، بنابراین اگر خیلی سنگین باشد ، روی شانه های شما عوارض منفی خواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که می تواند یک کیف را نسبت به کیف دیگر راحت تر کند ، روکش داخل کیف است. کیف هایی با روکش زیرین و کناری ، اقلام شما را در جای خود نگه می دارد و هنگام راه رفتن با آنها آرامش بیشتری به شما می بخشد.

 

جادار بودن

جوکی در رسانه های اجتماعی وجود داشت مبنی بر اینکه کیف های دستی برخی از زنان به اندازه ای بزرگ است که همه مشکلات آنها را برطرف می کند. خوب ، ما اطلاعات کمی در مورد آن داریم ، اما یک کیف دستی شیک قطعا باید دارای فضای کافی برای تلفن ، کیف ، لوازم الکترونیکی و لوازم آرایشی شما ، لوازم آرایش و حتی غذا و برخی از لباس ها باشد.

یک کیف جادار همچنین باید دارای یک لایه داخلی ضخیم و خوب دوخته شده باشد که به شما اجازه تحمل وزن را می دهد. فضای ذخیره سازی بیرونی یا جیب هایی که می توانید چتر یا نوشیدنی در آن قرار دهید یک مزیت اضافی است.

کیف های ارزان قیمت به ندرت شیک هستند ، اما این بدان معنا نیست که هیچ کیف دستی مقرون به صرفه ای وجود ندارد که زیبا باشد.

 

این عوامل می تواند نقش به سزایی در انتخاب داشته باشد.شما چه  ویژگی برای خرید کیف در نظر می گیرید؟

  • کیف مد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی