بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

آیا احساس می کنید از مد خارج شده اید؟ این توصیه را امتحان کنید!

افراد خاصی در جهان کیف چرم مردانه هستند که استعداد مد را دارند. آنها می توانند تقریباً تکه ای از لباس را بردارند ، آن را با چیز دیگری ترکیب کنند و یک شاهکار خلق کنند. این احتمالاً شما را توصیف نمی کند و این خوب است ، زیرا با خواندن نکات مد زیر می توانید به استعداد این افراد برسید.

بیشتر هزینه ای که برای لباس خرج می کنید را در خرید مبانی مد قرار دهید. مواردی را که همیشه مد هستند ، هدف قرار دهید اما با سبک های دیگر نیز کار کنید. یک دامن مدادی مشکی پایه می تواند سال ها پوشیده شود و هر ساله با یک تاپ یا کاپشن که با مد روز هماهنگ باشد ، به روز شود.

مجلات مد را حداقل ماهی یک بار بخوانید. اگر می خواهید در مورد گرم و گرم چیست به روز باشید ، لازم است تحقیقات خود را انجام دهید. مجلات مد در طول هر فصل و با روند رو به رشد شما را مطلع می کنند. اگر احساس می کنید که هنوز غذا را از دست داده اید ، نمایش های تلویزیونی نیز به مد اختصاص دارد.

یک نکته خوب در زمینه مد این است که لباس های روز خود را بر اساس رنگ انتخاب کنید. شما نمی خواهید پیراهن و شلوار کوتاه خود را با هم برخورد کنید و بیرون بیایید زیرا این رنگ ها از رنگ های تعریف شده ای هستند. با ترکیب رنگ های مختلف آزمایش کنید و ببینید کدام یک از رنگ ها را دوست دارید و کدام ترکیبات را خیلی دوست ندارید.

از فروشگاه های صرفه جویی پرهیز نکنید. ممکن است از پوشیدن لباس های دست دوم تمایلی نداشته باشید ، اما ذهن خود را آزاد نگه دارید. اگر پول زیادی برای خرج یک لباس جدید ندارید ، می توانید فروشگاه ثروت محلی خود را بی عیب و نقص نشان دهید. به طور مرتب از فروشگاه های صرفه جویی استفاده کنید. در پایان می توانید موارد اضافی منحصر به فرد و مد روز در کمد لباس خود پیدا کنید.

اگر دامن ، پیراهن کتانی یا شلوار جین کلاسیک پیدا کردید که کاملاً متناسب شماست و باعث زیبایی و جلوه شما می شود ، دو تا از آنها را بخرید. طراحان هر ساله با ایجاد تغییراتی درآمد خود را بدست می آورند تا مشتریان هر فصل اقلام جدیدی خریداری کنند. شاید شما هرگز نتوانید آن چیز محبوب را که به شما اینقدر لذت و اعتماد به نفس می دهد جایگزین کنید.

خنثی ها هر فصل بزرگ هستند. در این فصل ، خنک کننده های خامه ای به خصوص محبوب هستند. سعی کنید به دنبال تکه هایی با رنگهایی مانند خامه ، کارامل ، شکلات و ... باشید. این رنگها به تنهایی خوب کار می کنند و همچنین به عنوان لهجه برای لباسهای جسورانه یا ملایم عمل می کنند. به هر طریقی که تصمیم بگیرید آنها را به رخ بکشید ، می توانید خنثی هایی را پیدا کنید که با لباس های شما هماهنگ باشد.

هر خانمی باید چند کالای ضروری را در کمد خود داشته باشد. شلوارهای لباسی و شلوار جین سجاف دار دو مورد ارزشمندی هستند که همیشه باید داشته باشید. همچنین باید حداقل یک لباس سیاه را برای موقعیت های خاص امتحان کنید و نگه دارید.

چند جفت کفش کلاسیک با رنگ های سنتی در دست داشته باشید. لذت بردن از سبک های مختلفی که کفش از آن استفاده می شود توصیه می شود ، اما داشتن یک جفت کفش که تقریباً با هر لباس یا لباس شلواری مناسب باشد همیشه خوب است. از تغییر روند خودداری نکنید ، اما لوازم جانبی کلاسیک را نیز در کمد لباس خود نگه دارید.

سعی کنید از روسری استفاده کنید تا ظاهر لباس خود را تقویت کنید. روسری ها می توانند ظریف باشند یا می توانند پررنگ باشند. آنها می توانند قطعه ای باشند که همه چیز را به هم گره می زند یا قطعه ای است که کل گروه را خراب می کند. سعی کنید رنگ ، الگو ، چاپ یا پارچه ای را پیدا کنید که مکمل آنچه می پوشید باشد.

پارچه های لحاف دار روند جدید این پاییز و زمستان است. انواع مختلفی از لباس با این نوع پارچه وجود دارد. مهم است که پارچه لحاف دار را به حداقل برسانید ، زیرا این پارچه حجیم است و می تواند سنگین تر از آنچه که هستید واقعی به نظر برسید.

حتماً دستورالعمل شستشو را دنبال کنید. برای اینکه لباس شما به بهترین شکل ممکن به نظر برسد ، با احتیاط با آن رفتار کنید. اگر در حال شستن یا خشک کردن هر وسیله گران قیمت در یک ماشین هستید ، مراقب باشید. این می تواند لباس را کمرنگ کند یا باعث از بین رفتن فرم شود. در صورت شک ، آن را با ملایم بشویید و لباس را آویزان کنید تا خشک شود.

پوشیدن توری بدون نگاه کردن به لباس زیر امکان پذیر است. این فقط مسئله این است که شما چه لباس توری را می پوشید. اگر می خواهید لباس توری بپوشید ، مطمئن شوید که سوتین شما زیاد به چشم نمی آید. هنگام پوشیدن دامن توری ، مطمئن شوید که لباس زیر شما چندان دیده نمی شود.

یک نکته مد که نمی خواهید آن را نادیده بگیرید این واقعیت است که لباس بیرونی شما باید چیزی باشد ، شما آن را دوست دارید. در مقابل چیزی که شما به سادگی باید آن را بپوشید. این مهم است زیرا شما آن را اغلب می پوشید ، و بسیاری از مردم قصد دارند شما را در آن ببینند - شما همچنین می توانید آن را شمردن.

تلاش برای یافتن کفش مناسب برای لباس خود می تواند یک چالش باشد. ابتدا مطمئن شوید که کفش های شما مناسب است. اگر لباس مجلسی پوشیده اید ، از پوشیدن تخت خودداری کنید. از پوشیدن کفشی که دقیقاً متناسب با لباس شما باشد خودداری کنید. در عوض ، یک رنگ را در لباس خود انتخاب کنید و رنگ کفش خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

کیف مردانه فقط کافی است کمی وقت بگذارید تا به صورت آنلاین تحقیق کنید تا بفهمید برای هر فصل چه کاری باید انجام دهید. وقتی سهم خود را در تحقیقات خود انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که برای هر موقعیتی که با فرا رسیدن زمان فصل به درستی لباس می پوشید ، لباس صحیح به تن می کنید.

با الگوها بازی کنید. شما ممکن است فردی باشید که در جایی یاد گرفته اید که فقط در مواد جامد خوب به نظر می رسید ، اما این درست نیست. الگوها می توانند وزن اضافی را پنهان کنند و می توانند ظاهری مدرن و جوان ایجاد کنند. شروع W

  • کیف مد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی