بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

لباس های مردانه

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

لباس زیر مردانه: کدام ، کدام و چگونه می توان بهترین زره پوش های جهان را شناسایی کرد
توسط F. Javier Girela
2 آوریل 2020
پیراهن گروه مورد علاقه شما برای شما یک پایه است اما نمی توان همه آن را "پایه" نامید. این لباس های جذاب یک مرد GQ است.

اگر دچار ضعف حافظه شده اید و یا با سوزن ناتوان هستید ، باید چیزی بیشتر از رفلکس "این یک عوضی است" در لباس مجلسی بشنوید. با این حال ، وقتی با تکرار تکرار می شود ، به منظور از بین بردن کانون است و تمایز ندادن بین پایه چتر و غیر آن است. اگر مدیریت نشود ، آنها می توانند گمراه شوند و راه خود را گم کنند.

پایگاه چیست و چگونه می توان آن را شناسایی کرد؟
می توانید بگویید که پیراهن گروه موسیقی مورد علاقه شما یکی از مهمترین لباس های کمد لباس شماست و ما نمی دانیم با آن چه کار کنیم ، زیرا یکی از آن قطعات است که مد و سایر موارد را بازیابی می کند و آیکون های سبک خاص خود را دارد. برای حمل. اما ، این است که با جهان به عنوان "پایگاه" رفتار نمی کند.

این "لباس اصلی مردانه" نامیده می شود که شامل تمام رنگهایی است که با سه ویژگی اساسی تکمیل شده است: رنگهای آن ، رنگهای آن ، رنگها و رنگهای خنثی آن (آبی تیره ، بژ و تمام مقیاس خاکستری که از سفید به سیاه می رود) و با این حال زمان زیادی همیشه مد است.

به طور خلاصه: اصول اولیه همه آن لباسهایی است که وقتی آنها را در نظر نگیرید و بخواهید در هر موقعیتی قرار بگیرید به عنوان منبعی عمل می کنند (قصد دارید مقدار سطح تشریفات احضار خود را اندازه بگیرید). بهترین از همه این است که ، با توجه به ویژگی های آنها ، می توان همه آنها را برای جلوگیری از خطا ترکیب کرد.

1. پیراهن سفید
© با مجوز از Vintage آمریکا

پیراهن سفید آمریکایی
هر نماد سبک از تاریخ به بیرون درز کرده است ، زیرا جیمز دین و شورشیان او پیشگام بوده اند. کارگردان رختکن فیلم ، ماس مابری ، تصمیم گرفت یکی از قهرمانان اصلی را روی پیراهن سفید بکشد و او را در یک پیراهن سفید قرار دهد و باعث انقلابی شود - حدود 50 نفر از آنها جلوی گوساله ، نیمکت کار و دیگران است. فضای داخلی خوب دیده شده امروز این یک اساس بی انتها برای همه زره پوش ها است.

2. پیراهن سفید
 

© با مجوز از برادران بروکس

برادران بروکس
پیراهن سفید پایه است ، کاشی و گل رز روی حصیرهای شفاف وجود دارد که می توان آن را اساسی دانست. Á آیا می توانیم در کمد پول بگذاریم؟ در میان انواع: ورزش ، چرم آکسفورد و ژاکت چرمی. و آنهایی که برای لباس هستند ، در پارچه های صاف و بدون دکمه بر روی گردن ، مطابق با استاندارد خیاطی اروپا با کت و شلوار و کراوات پوشیده می شوند.

3. ژاکت بافتنی
© با مجوز از Uniqlo

ژاکت لباس شب Uniqlo
می توان آن را برای رنگ های سرمه ای ، خاکستری ، لاجوردی استفاده کرد ... به یاد داشته باشید ، بیشتر در رنگ های خنثی قبل از چسبیدن به همه چیز و ترجیحاً پنبه - زیرا تصمیم دارید یک سبک اضافی اضافه کنید ، محفوظ است که ترمه یکی از بهترین لباس های مردانه است یک بار مشخص است ، ما می توانیم بین انواع اساسی پوست تصمیم بگیریم: قرمز ، بلند و بلند.

اگر به دنبال یک ترکیب گاه به گاه هستید ، پیراهن سفید را در ابتدا اضافه کنید. از طرف دیگر ، اگر شما به یک پایان رسمی تر احتیاج دارید ، یک بوفه را اضافه کنید.

4. سویشرت خاکستری
© با مجوز از انبه


همه تشریفات ندارند ، دنیای گاه به گاه و ورزش نیز اصول خود را دارند. سویشرت خاکستری ، با یا بدون کلاه ، لباس غیرقابل نفوذ تمام زره های مربوطه است.

5. شلوار Vacero
Levi's 511 slim fit.
© با مجوز از Levi's

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی