بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

کیف زنانه شیک چه ویژگی دارد؟

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

ما متعهد به تحقیق ، آزمایش و توصیه بهترین محصولات هستیم. ممکن است از خریدهای انجام شده پس از بازدید از پیوندهای موجود در محتوای خود ، کمیسیون دریافت کنیم. درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. amazon

رفت و آمد شما هر چقدر راحت یا طولانی باشد ، به یک کیف قابل اطمینان نیاز دارید تا تمام وسایل خود را از خانه به محل کار خود برسانید. بهترین کیف های کار فضای زیادی برای نگهداری رایانه ، تلفن ، ناهار ، کیف پول و سایر موارد ضروری شخصی و شخصی شما دارند ، اما همچنین به اندازه کافی شیک و جمع و جور هستند که از حمل آنها در هنگام کارهای ناهار و یا پس از آن بدتان نمی آید. شام کار از کیف های دستی گرفته تا کوله پشتی ، ما گزینه ها را جستجو کرده ایم و بهترین کیف های کار را برای خانم ها ارائه داده ایم. در حالی که انتخاب کیف کار شما بسیار خاص و شخصی است ، این لیست مکانی عالی برای شروع جستجوی موردی است که شما را از رفتن به محل کار هر روز هیجان زده می کند.

بهترین کوله پشتی: کوله پشتی Vintage مدوکر

خرید در AMAZON
کیف کار به خودی خود نیازی به کیف پول نیست. اگر مسافرت طولانی داشته باشید یا خودتان را برای انجام کارها اغلب به مسافرت برسانید ، یک کوله پشتی عالی است. برجسته ترین کیفیت در مورد کوله پشتی Modoker ظاهر پرنعمت آن است. این کیف بدنه ای مینیمالیستی و دو سگک کمربند دارد که بدون اینکه زیاد جلوه کند ، شیک به نظر می رسد.

اگرچه این کیف همه ظاهر نیست. این ماده نایلون 600D است که سبک ، مقاوم در برابر خراش ، پارگی و ضد آب است و برای هر سفر شما به دفتر مناسب است. در مورد سازمان ، کوله پشتی شامل یک محفظه اصلی ، آستین لپ تاپ ، جیب ثانویه و جیب جلویی با زیپ است. همچنین دو جیب کناری وجود دارد که می توانید وسایلی مانند چتر و بطری آب را برای زمانی که به جاده می روید ، ذخیره کنید. بندهای شانه دارای بالشتک هستند بنابراین در طول رفت و آمد شما راحت خواهند بود. به عنوان یک پاداش ، یک پورت شارژ USB و کابل شارژ تنظیم شده پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد تلفن خود را هنگام راه رفتن روشن کنید ، اگرچه برای استفاده از آن باید باتری قابل حمل خود را داشته باشید.

 


بهترین کار و ورزش: MZ Wallace Medium Metro Oxford Nylon Tote

خرید در NORDSTROM
این پارچه مخلوط کاملی از یک کیف ورزشی گاه به گاه و یک کیف کار حرفه ای است و دیگر نیازی به حمل دو کیف در روزهای ورزش را از بین نمی برد. مدل موتولار MZ Wallace از ماده نایلونی ملافه ای ملافه ای برخوردار است که نرم اما بسیار بادوام است. این کیف شیک سبک اما بسیار جادار است ، بنابراین می توانید تمام وسایل کار و شخصی و همچنین وسایل بدنسازی را در آن جای دهید. همچنین به همراه یک کیف قابل جابجایی و رویه زیپ دار ارائه می شود که می توانید از آن برای نگهداری لباس یا سایر وسایل شخصی استفاده کنید. این کیف در بسیاری از رنگ ها و چاپ های مختلف موجود است ، بنابراین می توانید یکی از آنها را که متناسب با سبک و شخصیت شما است انتخاب کنید.

 

بهترین بودجه: روتختی چرم مصنوعی معکوس در سطح خیابان

خرید در NORDSTROM
کیف های کاری ممکن است ضرب و شتم داشته باشند ، بنابراین اگر رفت و آمد سختی داشته باشید ، ممکن است نخواهید که پول زیادی را برای یک کیف بالا خریداری کنید. این کیف دستی با وجود برچسب قیمت مقرون به صرفه ، از لحاظ سبک و عملکرد عالی است. کیف شیک با چرم مصنوعی که ظاهری واقعی و واقعی دارد ، حتی دارای یک دستبند متناسب است که می توانید درون آن را ببندید. همچنین برگشت پذیر است ، بنابراین واقعاً مانند این است که دو کیسه را در یکجا قرار دهید. لپ تاپ ، ناهار ، چتر ، وسایل شخصی و حتی یک جفت کفش را در این علامت تجاری بزرگ جای خواهید داد. این یک کیف عالی برای خرید آخر هفته و کارهایی است که بعد از کار می دوید.


بهترین قلاب بازی: توله خیابان باگگالینی

خرید در AMAZON
Baggallini Avenue Tote برای هر کسی که در حمل و نقل جمعی رفت و آمد می کند یا برای کار زیاد سفر می کند ایده آل است. به اندازه کافی جادار است تا متناسب با کلیه ملزومات کار و سایر موارد ضروری شما باشد ، اما حمل آن خیلی حجیم و دشوار نیست. با جیب های فراوان و محفظه های زیپ دار ، فضای لازم برای همه چیز وجود دارد ، از جمله یک اسلات خالی برای لپ تاپ ، iPad یا سایر وسایل الکترونیکی. حمل آن با استفاده از بند متقاطع یا دسته های حمل آسان و راحت است. هنگام قدم زدن در فرودگاه می توانید از آستین دسته چمدان برای محکم نگه داشتن آن در چمدان استفاده کنید. اگرچه شما از عملکرد و قابلیت پذیری این کیف بسیار لذت می برید ، همچنین بسیار زیبا است و در انواع رنگ ها و الگوها ارائه می شود.

بهترین سبک وزن: Longchamp Large Le Pliage Tote

خرید در NORDSTROM
لباس مورد علاقه Longchamp Le Pliage Tote که مورد علاقه همیشگی کیف دستی کاری است ، بسیار کاربردی است ، اما همچنین دارای ظاهری شیک و کلاسیک است که در هر مکانی متناسب است. حمل آن سبک و راحت است ، اما همچنان به اندازه کافی جادار است تا تمام کارهای شخصی و شخصی شما را در خود جای دهد. مواد نایلونی ضد آب آن را محکم ، با دوام و تمیز کردن آسان می کند ، در حالی که نوارهای چرمی و تزئینات آن زیبایی ظرافت بیشتری به آن می بخشد. لباس بلند Longchamp نیز کاملاً باز می شود ، بنابراین می توانید به راحتی آنچه را که می خواهید پیدا کنید. این زیپ می شود ، بنابراین همه وسایل شما پنهان ، ایمن و ایمن می ماند ، که مخصوصاً برای کسانی که در حمل و نقل دسته جمعی رفت و آمد می کنند یا زیاد سفر می کنند بسیار مفید است. لباس بلند Longchamp که در انواع رنگ های سرگرم کننده موجود است ، کیفی است که سالها از آن لذت خواهید برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی