بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

کوله پشتی

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ

دست ساز در کلرادو با استفاده از پارچه Cordura 1000d تقریباً تخریب ناپذیر ، Rover Pack ساخته شده است تا در برابر هرچه به سمت آن پرتاب کنید مقاومت کند. از ظاهر قدیمی مدرسه و طراحی سبک برخوردار است و وسایل ضروری شما را با محفظه اصلی بزرگ با آستین داخلی لپ تاپ و دو جیب خارجی مفید برای دسترسی سریع به موارد ضروری ذخیره می کند.

چه ماجراجویی شما را از کوههای پوشیده از برف عبور دهد و چه به کافی شاپ آن گوشه بروید ، این کوله پشتی Topo Designs با رنگ روشن همراهی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

بهترین کوله پشتی EDC: کوله پشتی Peak Design’s Everyday
بهترین کوله پشتی EDC
کیسه ای براق ، هوشمندانه و چند منظوره می خواهید که به طور یکپارچه در همه محیط ها قرار بگیرد؟ بیش از کوله پشتی جدید Everyday Peak Design نگاه نکنید!

این محصول نه تنها ضد آب و هوا است و هم پوشیدن آن راحت است ، بلکه تطبیق پذیری آن با زیبایی بسیار دشوار است. همچنین با مجموعه ای از تقسیم کننده های FlexFold که به طور بی انتها قابل تنظیم هستند و برای منظم نگه داشتن مطالب در داخل طراحی می شوند ، نمره بالایی در سازمان می یابد. حتی بهتر ، این نسخه به روز شده دارای جیب های بیشتری (و بزرگتر) نسبت به نسخه قبلی خود است ، به علاوه زیپ های بهبود یافته و بندهای شانه ای ، و همچنین پارچه کاملاً جدید 100٪ بازیافتی بیرونی.

جیب های خارجی قابل انعطاف ، آستین قابل تنظیم لپ تاپ 15 اینچی و انتخاب روش حمل را اضافه کنید و بهترین کوله پشتی را برای استفاده روزمره پیدا کرده اید. من مدتی است که از این استفاده می کنم و مدام دلایل بیشتری برای دوست داشتن آن پیدا می کنم!

بهترین کوله پشتی مینیمالیست: کوله پشتی Bellroy Slim - نسخه گوگل
بهترین کوله پشتی مینیمالیست
اگر یک مارک تجاری باشد که معنای سادگی عملکرد را درک کند ، آن Bellroy است.

کوله پشتی باریک - Google Edition که با پارچه ای بافته شده در برابر آب سبک ساخته شده از بطری های پلاستیکی بازیافتی و تزئین شده با جزئیات چرمی درجه یک ، پیچیده شده است - تعریف کاملاً مینیمالیسم بی عیب است. از ویژگی های آن می توان به بسته شدن تاشو ضد آب با بند مغناطیسی ، یک جیب داخلی پرشده طراحی شده برای Pixelbook (یا هر لپ تاپ 13 اینچی برای این موضوع) اشاره کرد ، و انتخاب جیب های آن سازماندهی کارآمد برای نیازهای روزمره مانند شارژر ، کابل ها و قلم را فراهم می کند هنگام گشت و گذار در سطح شهر.

ظاهر تمیز ، شیک و ظرفیت مناسب 16 لیتری ، این خیره کننده را به گزینه ای مناسب برای خلاقیت لگن و ماجراجویان شهری تبدیل کرده است.

بهترین کوله پشتی طراحی شده: Kapten & Son Lund "Sand Brown"
بهترین کوله پشتی طراحی شده
عکس از طریق اینستاگرام / kaptenandson
Kapten & Son’s Lund "Sand Brown" با طراحی شیک ، حداقل طراحی ، جیب لپ تاپ پر شده و بندهای راحت ، هر آنچه می خواهید و هیچ کاری نیست.

این کوله پشتی دوچرخه سواری که در ترکیبی از پارچه بوم واکس ضد آب و چرم مصنوعی وگان ساخته شده است ، به همان اندازه زیبا و محکم و کاربردی است. سه محفظه داخلی باعث می شود تا در هنگام حرکت منظم باشید ، و بالشتک های مش مشکی قابل تنفس راحتی سایش را تضمین می کنند.

بسته شدن رول تاپ هم برای اهداف کاربردی و هم از نظر زیبایی عمل می کند ، به بسته اجازه می دهد تا حجم خود را از 18 به 26 لیتر افزایش دهد ، در عین حال به آن لبه مدرن و خنک می بخشد.

بهترین کوله پشتی لپ تاپ برای سفر: نمایندگی Timbuk2
بهترین کوله پشتی لپ تاپ
امروزه روش های زیادی برای حمل لپ تاپ شما وجود دارد ، اما اگر مقاومت ، عملکرد و سازماندهی در لیست اولویت های شما قرار دارد ، به سختی می توان از عهده مقامات برآمد.

این کوله پشتی برتر لپ تاپ از Timbuk2 دارای آستین لپ تاپ آستین دار دسترسی عقب ، به علاوه تعداد زیادی جیب داخلی / خارجی برای نظم منظم بودن در حال حرکت است. حتی یک جیب جانبی برای بطری آب شما وجود دارد ، و همچنین یک پانل برگزار کننده برای ذخیره سازی منظم لوازم کار یا سایر ملزومات روزانه وجود دارد.

نوارهای فشرده سازی قابل تنظیم لمس خوبی هستند ، و همچنین صفحه پشت تهویه یا استخرها و نوار زیپ بازتابنده.

کوله پشتی لپ تاپ Autority به راحتی سبک است و دارای طیف وسیعی از خاکستری های دلپذیر و آرام است که این امر باعث می شود هم برای دفتر و هم برای استفاده روزمره گزینه ای عالی باشد.

بهترین کوله پشتی ضد سرقت: کوله پشتی ضد سرقت بابی شهری
بهترین کوله پشتی ضد سرقت
زیپ های پنهان محافظت شده با RFID ، پارچه بیرونی ضد برش و قفل ترکیبی اعمال شده برای فولاد برای محفظه اصلی ، XB Design’s Bobby Urban را به ایمن ترین کوله پشتی ضد سرقت در بازار تبدیل کرده است. نه تنها این ، بلکه کیف ضد آب نیز است ، خوب به نظر می رسد و مقادیر مناسبی را در خود جای داده است ، از جمله لپ تاپ تا 15،6 ″ و تبلت تا 12،9 ″. حتی با یک تور کشویی قابل جدا شدن برای تجهیزات ورزشی شما همراه است.

اگر به دنبال یک کوله پشتی ضد سرقت ، خنک ، سبک و راحت هستید - همه بدون ایجاد سوراخ در جیب شما ، همین!

بهترین کوله پشتی تاکتیکی: GORUCK GR2
بهترین کوله پشتی ناهموار
بسیار کارآمد ، با کمال تعجب زیبا ، و مهندسی شده برای تحمل سخت ترین محیط ها ، GORUCK GR2 با خیالی آسوده شما را از خیابان های شهر به مناطق جنگی می رساند.

این کوله پشتی تاکتیکی badass که از مواد درجه ویژه ساخته شده است تقریباً غیر قابل تخریب است و بدون به خطر انداختن شکل ظاهری. با 3 محفظه بزرگ و 8 جیب ، همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک قطعه قابل حمل که دارای wi است ، بسته بندی می کند

  • کیف مد

مد

کوله پشتی

کیف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی