بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

5 اشتباه آرایشگری که مردان مرتکب می شوند

شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 

1. فرض کنید بدن شما در طول زمان تغییر نمی کند

در 30 سالگی، دیگر از دوران دبیرستان خود شلوار جین پاره و تی شرت های پاره را با کفش های کتانی نمی پوشید. استایل شما نشان دهنده سن شماست. عادات آرایشی شما نیز باید بازتاب سن شما باشد.

در 20 سالگی، ممکن است مشکلات جزئی در بدن خود را نادیده بگیرید زیرا بدن به سرعت ترمیم و بهبود می یابد.

در سن 40 سالگی، دردهای جزئی کنترل نشده در صورت عدم درمان به موقع می تواند منجر به بیماری های بزرگ شود.

یک سال پس از نادیده گرفتن دندانپزشکم، یک دندان درد ساده معلوم شد که یک بیماری لثه است که نیاز به توجه فوری دارد. من دیگر 22 ساله نیستم، اگرچه ممکن است در درونم چنین احساسی داشته باشم. بدن 40 ساله من نیاز به توجه بیشتری دارد.

با افزایش سن، بدن شما نیاز به نگهداری دارد. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن هر روز دیگر کافی نیست.

 

تمرکز بر روی چین و چروک، موهای نازک و نازک شدن موها آسان است و فراموش می کنید که سن به وضوح در دهان شما نمایان می شود. دندان های زرد می توانند ظاهر و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهند و شما را مسن تر نشان دهند. بیماری لثه با افزایش سن بیشتر شایع می شود و شما را در معرض خطر بیشتر مشکلات قلبی قرار می دهد.

 

مدل مو، لوسیون مرطوب‌کننده و دفعات اصلاح که باعث می‌شود شما در دوران نوجوانی عالی به نظر برسید، معمولاً با افزایش سن آن را کاهش نمی‌دهند. اگر می‌خواهید به‌خوبی پیر شوید (چاره‌ای ندارید)، باید تغییراتی ایجاد کنید.

تشخیص دهید که بدن شما در طول زمان تغییر می کند. روال نظافت و محصولات خود را به روز کنید تا سن شما را منعکس کند.

رسیدگی به پوست آقایان

2. عدم وجود روتین مراقبت از پوست

چهره شما اولین چیزی است که مردم در مورد شما متوجه می شوند.

اگر نمی خواهید پوست شما در دهه 40 و 50 سالگی مانند یک کیف چرمی چروک شده به نظر برسد، فوراً با سطح مناسب SPF از صورت خود محافظت کنید.

 

روتین مراقبت از پوست خود را با یک اسکراب صورت طبیعی برای مردان شروع کنید تا لایه بالایی سلول های مرده پوست روی صورت شما پاک شود. محصولات حاوی رتینوئیدها و آنتی اکسیدان ها را بررسی کنید که بازسازی کلاژن را تحریک می کنند و گردش سلولی را افزایش می دهند  .

 

عدم استفاده از مرطوب کننده طبیعی صورت، شانس شما را برای مبارزه با خطوط و چین و چروک کاهش می دهد. یک دوش آب گرم می تواند باعث خشکی و ترک خوردن آن شود. اصلاح فقط آتش را شعله ور می کند و پوست شما را بیشتر تحریک می کند. روزانه یک مرطوب کننده سبک با SPF به صورت و گردن خود بزنید تا پوست را تسکین داده و محتوای آب آن را دوباره پر کنید.

بزرگتر از سن شما نیز بر اعتماد به نفس و احتمالاً معیشت شما تأثیر می گذارد. تصور کنید در 50 سالگی اخراج شده اید و  مدام مصاحبه نمی کنید زیرا خیلی بزرگتر از سن واقعی خود به نظر می رسید.

استفاده منظم از محصولات طبیعی مراقبت از پوست مردانه (مانند سرم ضد چروک)  به کاهش خطوط و چین و چروک های صورت شما کمک می کند .

 

ترک عادت های قدیمی سخت است. بهترین راه برای مبارزه با این مشکل ایجاد عادات سالم جدید است.

آیا در دهه 40، 50 یا 60 سالگی خود هستید؟ مشکلی نیست، استراتژی های ساده ای وجود دارد که می توانید اکنون برای ترمیم آسیب های وارده به پوست خود اعمال کنید. با مراقبت از پوست، روند پیری را کاهش دهید.

روتین اصلاحی

3. نداشتن روال اصلاح

متوجه خواهید شد که من اغلب از کلمه "روتین" استفاده می کنم. یک سیستم منظم برای مراقبت از شما تفاوت بین موفقیت و متوسط ​​است. سالها تحقیق، یادگیری و تمرین برای یادگیری تکنیک اصلاح مناسب برای پوست شما نیاز است. با انواع تیغ ها، افترشیوها، کرم ها و برس ها آشنا شوید تا مناسب نیازهای خود را پیدا کنید.

 

روال شما باید شبیه به ترتیب مراحل زیر باشد:

صورت خود را برای اصلاح آماده کنید. از یک حوله آغشته به آب گرم استفاده کنید و  بلافاصله بعد از دوش گرفتن بتراشید.

از فوم اصلاح استفاده کنید ، به عنوان یک روان کننده عمل می کند و اصلاح نرم تری را ارائه می دهد.

از استفاده از قوطی های آئروسل خودداری کنید و به جای آن از  کرم اصلاح با کیفیت یا ژل اصلاح طبیعی استفاده کنید.

با استفاده از یک برس، کرم   موبر را با حرکات دایره ای و به دنبال آن حرکات رو به بالا بمالید تا موها را به سمت بالا بلند کرده و از صورت دور کنید.

از یک چاقوی با کیفیت استفاده کنید. از استفاده از تیغ های پلاستیکی یکبار مصرف ارزان قیمت خودداری کنید.

ضربات آهسته، ملایم و نرم تیغ با فشار یکنواخت و سبک.

موهای گیر کرده بین تیغه ها را در یک یا دو حرکت بشویید.

صورت خود را با آب سرد بشویید  و با حوله خشک کنید.

برای آبرسانی مجدد به پوست و کاهش سوزش  ، از یک مومیایی طبیعی پس از اصلاح استفاده کنید.

پس از مدتی اصلاح، می توانید با ایجاد تغییرات کوچک، روال خود را تغییر دهید. اگر ناگهان دچار سوختگی با تیغ شدید، می‌توانید روال خود را تغییر دهید تا نتیجه را تغییر دهید. ممکن است لازم باشد تیغ را تعویض کنید یا از لوسیون دیگری استفاده کنید.

 

تغییر یک عامل در روتین اصلاح می تواند شما را به اصلاح عالی نزدیک تر کند. پاک کننده صورت – باکتری ها و کثیفی ها را از بین می برد و برای مرحله بعدی آماده است.

روغن قبل از اصلاح – (اسلحه مخفی!) پوست شما را قبل از اصلاح مرطوب می کند و یک لایه نازک روی پوست شما می گذارد و از لیز خوردن و کشیدن ماشین اصلاح جلوگیری می کند (کاهش سوختگی با تیغ!).

ژل اصلاح کامل - ریش شما را به آرامی نرم می کند و آن را از صورت شما دور می کند تا یک اصلاح دقیق تر و نرم تر داشته باشید.

بالم بعد از اصلاح - آبرسانی لازم پس از اصلاح را درست زمانی که پوست شما به آن نیاز دارد را فراهم می کند. پوست شما را تسکین و خنک می کند تا سوختگی با تیغ را به حداقل برساند.

 

4. برنامه ریزی نکردن برای کوتاه کردن مو

اگر متوجه شدید که نیاز به کوتاه کردن مو دارید، دیگر خیلی دیر شده است. افراد دیگر تا آن زمان متوجه شده اند که موهای شما از کنترل خارج شده است.

صبر نکنید تا یک روز صبح ناگهان متوجه شوید که نیاز به کوتاه کردن مو دارید. این می تواند روز بزرگی باشد - احتمالاً از سر ناامیدی بیشتر در یک سالن گران قیمت خرج خواهید کرد یا با مدل مویی که مناسب شما نیست بیرون بروید. یک برنامه منظم برای کوتاه کردن موهای خود داشته باشید.

 

در پایان قرار خود در آرایشگاه یا آرایشگاه، زمان و تاریخ را برای کوتاه کردن موی بعدی خود تعیین کنید. تعیین یک روز و زمانی در هر ماه که آرایشگر شما انتظار دیدار شما را داشته باشد، فرآیندی خودکار ایجاد می کند که بعداً در وقت شما صرفه جویی می کند.

در صورت امکان، هزینه کوتاه کردن موی خود را از قبل پرداخت کنید تا مجبور نباشید سر قرار خود بیایید. برخی از سالن‌ها برای پیش‌پرداخت تخفیف‌هایی ارائه می‌کنند و حتی بین قرار ملاقات‌ها به شما یک تماس رایگان ارائه می‌دهند.

رسیدگی به خود

5. عدم درک سیستم عمومی بدن

بهترین روش‌های آرایشی، پوست، مو و دندان‌های سالم‌تر را تضمین نمی‌کنند.

نگاه خود را از منظری کل نگر نزدیک کنید. عوامل دیگری نیز نقش مهمی در سلامت و جذاب بودن شما دارند. رژیم غذایی نامتعادل، کم آبی بدن، ورزش نکردن و استرس روند پیری بدن شما را تسریع می کند.

 

علاوه بر روال نگهداری منظم، به این عوامل مهم نیز توجه کنید:

 

  • رژیم غذایی: از آنچه مصرف می کنید آگاه باشید. بر خلق و خو، سطح انرژی و ظاهر شما تأثیر می گذارد.
  • آب: حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید. یک فرد فعال به بیش از 8 لیوان در روز نیاز دارد. پوست مرطوب شده انعطاف پذیرتر است و باعث می شود جوان تر و جذاب تر به نظر برسد.
  • کاهش استرس:  کورتیزول، هورمونی که در شرایط استر ا هستید: صفحه اصلی / مد / راهنمای سبک کت زنانه: چه زمانی و چگونه آنها را بپوشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی