بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

بهترین ترندهای کیف و کوله پشتی و چمدان و مد و پوشاک

در این ولاگ در مورد استایل می نویسم

قرمز عشق، اشتیاق و شجاعت است. این مورد علاقه کوپید است و همه علاقه مندان به مد نیز همینطور هستند. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا در مورد رنگ هایی که با لباس های قرمز ست می شوند صحبت کنم.

 

در حالی که یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین رنگ ها است، کنتراست آن می تواند چالش برانگیز باشد. اما با کمی آزمایش، می توانید ظاهری ایجاد کنید که شما را از بقیه متمایز کند. فرقی نمی‌کند چه رنگی داشته باشید – زرشکی، قرمز یا شرابی، آن‌ها را با رنگ‌های قهوه‌ای، آبی یا خاکستری ترکیب کنید تا ظاهر کلی شما را فوراً زیباتر کنند! همچنین، بدون توجه به فصل، می‌توانید به طور مداوم این ایده لباس را در طول سال دوباره ابداع کنید. برای کشف ایده های آسان، ساده و خلاقانه ما، انگشت خود را به سمت بالا بکشید!

ترکیب رنگ هایی که با رنگ قرمز می توانید ست کنید

11 ترکیب لباس برای رنگ قرمز

قرمز را می توان به راحتی با رنگ های خنثی مانند سفید یا مشکی ست کرد. برای لباس های درجه یک ، رنگ های خاکستری، قهوه ای یا خاکی را انتخاب کنید. در تابستان، نارنگی، بلوز و خردل پر جنب و جوش به نظر می رسند. بستگی به این دارد که به کجا می روید و ترجیح شخصی شما چیست، اما در اینجا لیستی با کمی از همه چیز وجود دارد.

 

1. مشکی و قرمز

رنگ مشکی که با لباس قرمز ست می شود ممکن است این ترکیب ساده به نظر برسد، اما زمانی که درست انجام شود بسیار شیک به نظر می رسد. با این حال، رنگ های قرمز و مشکی پررنگ را انتخاب نکنید زیرا بسیار نامرغوب به نظر می رسد. زمانی که می خواهید مشکی بپوشید به سراغ قرمز گوجه ای ملایم بروید. با الگوها، برش ها و لایه ها بازی کنید. دامن‌های شفاف و کت‌های چرمی چاپ شده با رژ لب قرمز نیز یک راه باکلاس است.

استایل قزمط مشکی

2. قرمز و آبی

رنگ آبی که با لباس های قرمز ست می شود قرمز و آبی می توانند یک ترکیب درجه یک باشند اگر به آن توجه داشته باشید. اگر قصد دارید بیرون بروید، می‌توانید برای جلسات رسمی یک کت کتانی آبی رنگ، روی لباس قرمز کم‌رنگ یا یک کت چرمی آبی پودری بپوشید. کار را با یک کلاه قرمز به پایان برسانید تا آن را در جهت مخالف ببرید.

 

3. زرد و قرمز

رنگ زرد که با لباس های قرمز ست می شود زرد و قرمز احتمالا اولین ترکیب رنگی نیست که به ذهن شما خطور کرده است. اما، تا زمانی که آن را با احتیاط انجام دهید، می توانید آن را ورزش کنید. می توانید با جزئیات ظریف مانند کلاچ زرد، پمپ ها یا لوازم جانبی با لباس قرمز شروع کنید. یا یک تاپ زرد زیر کت قرمز بپوشید یا برعکس.

 

 

4. شطرنجی و قرمز

شطرنجی که با لباس های قرمز ست می شود دفعه بعد که آن پیراهن یا دامن چهارخانه را از کمد خود بیرون آوردید، در مقابل وسوسه ست کردن آن با مشکی یا سفید مقاومت کنید. اگر دامن است به سراغ پیراهن یا تانک قرمز خاموش بروید یا اگر پیراهن است، به سراغ یک پیراهن کوتاه قرمز بروید.

 

5. خاکستری و قرمز

رنگ خاکستری که با لباس قرمز ست می شود خاکستری رنگی است که برای پوشیدن لباس های رسمی بی عیب و نقص است. شما فقط نمی توانید با آن اشتباه کنید. لحن سرد خاکستری به رنگ قرمز اجازه می دهد بیرون بیاید و تمام حرف زدن را انجام دهد.

ترکیب قرمز و طوسی

6. سبز و قرمز

رنگ سبز که با لباس های قرمز ست می شود برای کشیدن سبز و قرمز لازم نیست شبیه درخت کریسمس باشید. پارچه های مخملی، مخملی، و ژرژت انتخاب های جالبی از پارچه ها هستند تا قرمز و سبز را در کنار هم قرار دهند. مواد دارای ته رنگ ذاتی هستند که با این ترکیب رنگ به خوبی کار می کنند.

 

7. قرمز و قرمز زرشکی

رنگ قرمز زرشکی که با لباس قرمز ست می شود ترکیب رنگ های مختلف قرمز یک بازی کاملاً جدید با توپ است. این فرصت را به شما می دهد تا با قطعاتی که قبلاً در کمد خود دارید، یک لباس سفارشی بسازید. این شلوار قرمز زرشکی، ژاکت چرمی قرمز و یقه‌پوش مشکی این کار را انجام می‌دهند. بسیار شیک اما اصلا پر سر و صدا نیست.

 

8. شراب قرمز و آبی

رنگ آبی که با لباس قرمز شرابی می آید در اینجا یکی دیگر از استایل خیابانی پاریس است که می توانید امتحان کنید. قرمز شرابی رنگ زیبایی است که مانند هیچ رنگ دیگری حالتی عظمت دارد. یک لباس آبی مایل به قرمز را با یک ژاکت فراگیر قرمز و ژاکت های قرمز رنگ ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید.

 

9. چاپ و قرمز

چاپ هایی که با لباس های قرمز شرابی می آید با استفاده از طرح هایی به رنگ قرمز درجه یک، کمی کاراکتر اضافه کنید. از راه راه ها و گل های OTT دوری کنید و به جای آن به سراغ پرینت حیوانات بروید. شلوارهای طرح حیوانی، ژاکت یا دامن با ژاکت های قرمز یا تی شرت های یقه اسکی بسیار زیبا به نظر می رسند.

 

10. قرمز و صورتی

رنگ صورتی که با لباس قرمز شرابی می آید می‌توانید قرمز را با نزدیک‌ترین همسایه‌هایش در طیف رنگی مانند صورتی شیرین، هلویی، صورتی تند یا روژ جفت کنید. اگر لباس دو تکه است، به سراغ کتانی قرمز بروید و با قسمت بالا بازی کنید.

استایل قرمزبا مشکی و سفید

11. سیاه و سفید با قرمز

رنگ های سیاه و سفید که با لباس های قرمز شرابی ست می شوند آیا با لباس سیاه و سفید بیرون می روید ؟ می دانی که هنوز فرصتی وجود دارد که مقداری رنگ قرمز در آنجا ایجاد شود، درست است؟ ژاکت چرمی معمولی را کنار بگذارید و به جای آن به سراغ بمب افکن بروید. این لحظه استایل خیابانی است که منتظرش بودید.

ترکیب یک لباس قرمز می تواند چالش برانگیز باشد، اما وقتی درست انجام شود، همانطور که از ایده های لباس ارائه شده در اینجا پیداست، می تواند شما را از بقیه متمایز کند. ترفند این است که سایه مناسب قرمز را با رنگ های دیگر جفت کنید. برخی از رنگ هایی که به خوبی با لباس های قرمز ست می شوند عبارتند از مشکی، خاکستری، قهوه ای، آبی، زرد و سبز. با این حال، برای جلوگیری از نگاه کردن به بالا، باید با پارچه‌ها، چاپ‌ها و تن رنگ‌ها بازی کنید. یک پارچه جین زرد، آبی پودری، ژاکت کش باف سبز، دامن های چهارخانه و لایه های خاکستری روی قرمز می توانند به خوبی با هم کار کنند. بنابراین، دفعه بعد که می‌خواهید شجاعت و اشتیاق خود را در بیرون بپوشانید، خجالت نکشید!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی